شناسه خبر : 68373
یکشنبه 13 مرداد 1398 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تغییر پُست سرخود!

مهدیان - در مورد تبصره ۴ ماده ۲ آیین نامه ساماندهی اشتغال فرزندان شهدا (فرزندان شاهد و جانباز از تطبیق رشته تحصیلی با شغل مورد تصدی و نیز شرط معدل معاف و از نظر شرط شرکت در آزمون های استخدامی تابع قوانین و مقررات مصوب خود می باشند) یک سوال داشتم که اگر لطف بفرمایید و جواب دهید متشکر می شوم.

 من کارمند رسمی یکی از ادارات دولتی قم و همچنین فرزند شهید هستم و در اواخر سال ۱۳۹۷ بعد از چندین سال کش و قوس بین اداره و سازمان امور استخدامی و معاونت سرمایه انسانی ریاست جمهوری، چارت جدید کارمندان به ادارت استان ها از جمله اداره ی متبوع بنده در استان قم ابلاغ شد.

 پست سازمانی من در دوره چارت قبل متصدی امور مالی  و کارپردازی بود که در چارت جدید تبدیل به کارشناس امور مالی و تدارکات میشد که از لحاظ حقوق و مزایا با چارت قبل تفاوت بالائی داشت. اما در هنگام تخصیص پست، سازمان مرکزی اداره در تهران به دلیل اینکه مدرک من فوق دیپلم فیزیک بود، به همین نوشته بسنده کرد و به صورت کتبی اعلام کردند که رشته ی من به پست کارشناسی امور مالی مربوط نیست و برایم سرخود یک پست دیگر به اسم متصدی امور دفتری و بایگانی زدند.

 آیا این نقض قانون حساب میشه؟ آیا میتونم به احتساب قانون جامع خدمات ایثارگران و آیین نامه ی فوق الذکر و قوانین دیگر... به امور اداری به صورت کتبی موضوع را اعلام کنم؟؟

 

ممنون میشم اگه منو راهنمائی کنید

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
برادر شما برو برنامه پنج ساله ششم رو دانلود کن توش نوشته حقوقتون نباید کم بشته حتی اگر پست عوض بشه
برادرم سلام اگه روابط عمومی بالا داری یا یک مافوق ایثارگر پیدا کردی پیگیری کن وگرنه بیخیال شو چون الان یک ایثارگر ستیزان در سازمان ها هستند که دودمانت رو به باد میدن آنقدر می‌گردن تا یک نقطه ضعف پیدا کنند. پس دست به عصا جلو برو توکل به خدا داشته باش که آگاه به تمام امور بندگان است. موفق باشی ما ایثارگر آن باید خدمت صادقانه داشته باشیم بقیه اش را خدا درست میکنه.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi