شناسه خبر : 68383
دوشنبه 31 تير 1398 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با صدور احکام جداگانه صورت گرفت

انتصاب ۱۹ تن از دبیران استانی جمعیت جانبازان

دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی طی احکامی جدید، دبیران استانی این جمعیت در ۱۹ استان را برای مدت یک سال پیش‌رو منصوب کرد.

فاش نیوز - دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی طی احکامی جدید، دبیران استانی این جمعیت در ۱۹ استان را برای مدت یک سال پیش‌رو منصوب کرد.

 

 

به گزارش وابط عمومی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی ،طی چند هفته اخیر احکام جدید ۱۹ تن از اعضای جمعیت جانبازان به عنوان دبیر استان صادر شده و به این ترتیب آقایان

جواد عباسعلی زاده (آذربایجان شرقی)

عطاءالله خلیلی (اصفهان)

حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالله پور مظاهری (البرز)

محمد صابر (بوشهر)

محمد رضا میرشمسی (تهران)

علی گرجی (چهارمحال و بختیاری)

اردشیر روغنی (خوزستان)

ابوالفضل بیات منفرد (زنجان)

عباس نظری (سمنان)

عبدالله میرشکار (سیستان و بلوچستان)

احمد امیرآبادی فراهانی (قم)

مهدی محبان (کرمان)

جهانبخش کریمی (کرمانشاه)

عبدالله جعفری (کهکیلویه و بویراحمد)

قربانعلی بابایی (گلستان)

منصور قربانی (گیلان)

اسحاق دریکوند (لرستان)

میرزا محمد سلگی (همدان)

محمدحسین یغمایی (یزد)

به عنوان دبیران استانی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی منصوب شدند.

مجتبی شاکری، دبیر کل جمعیت جانبازان در احکام صادره برای دبیران استانی، این انتصاب را در راستای عمل به تکلیف الهی و انقلابی و تحقق مکتب حضرت امام خمینی(ره) و منویات رهبر انقلاب اسلامی برشمرده و خواستار بکارگیری تمام ظرفیت و شایستگی منصوبان این احکام برای عمل به تکلیف شد.

وی به دبیران منصوب شده توصیه کرد ضمن رعایت دقیق مرامنامه، اساسنامه، شرح وظایف، مصوبات، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها  و برنامه‌های ابلاغی برای تثبیت و توسعه متوازن دفاتر استانی، نسبت به بهره‌گیری شایسته از ابزار رسانه و فناوری‌های نوپدید فضای مجازی با هدف جذب و نیز ارتقاء آگاهی و بصیرت جانبازان و فرزندان آنان در چهارچوب وظایف تشکیلاتی و برقراری ارتباط مفید و موثر با شخصیت‌های فرهیخته حقیقی و حقوقی استان اهتمام کنند.

گفتنی است صدور احکام مربوط به دبیران استانی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در روزهای پیش‌رو ادامه دارد و به زودی جانبازان منتخب از سوی دبیرکل جمعیت به عنوان دبیران ١٢ استان دیگر نیز این مسوولیت را به شکل رسمی برای مدت یک سال خواهند پذیرفت.

 

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام.لطفادرصورت امکان بفرماییدانتخاب این دوستان ازطرف کیست؟
سلام.لطفادرصورت امکان بفرماییدانتخاب این دوستان ازطرف کیست؟منظورخودحزب چطورانتخاب شدندوازطرف کیا؟جمعیت جانبازان کشور؟
وقتی دین به ایدئولوژی تبدیل شود جمود فکری و جزم اندیشی در اذهان متولیان ایدئولوگ به خوبی قابل تشخیص است،دین اسلام دین پویایی است و هرگز با متحجران سازگار نخواهد بود.اقبال کم عموم مردم و امت اسلامی به احزاب و انجمن های موجود نشانگر بی اعتمادی به سران و موسسین آن وقشریگری متولیان آنست.احزاب باید آزاد بوده و طبق قانون اساسی انتخابات آزاد داشته باشند و کلیه خط و مشی آنها و برنامه هایشان شفاف در منظر عموم مردم باشد که متاسفانه نیست.
عزیز من
دین اگر به ایدئولوژی تبدیل نشود که به چه درد میخورد
از جمله های ظاهرا با بیان زیبا استفاده می کنید اما محتوا...؟!
خیلی از این عزیزانی که معرفی شدند نه جانبازان نه ایثارگر.مگه اسمش جمعیت جانبازان نیست.
یک نفر از این جمعیت سیاهی لشکر جمعی از سیاسیون بفرماید که آیا تا به حال این جمعیت برای جانبازان اقدام نتیجه دار و در خور توجهی برای مطالبه حقوق جانبازان هم انجام داده است یا خیر؟
سلام لطفا همه کامنتها رو قرار دهید.انتخاب بیشتراین افراد که نه جانبازان و نه رزمنده اون هم در حزبی که اسمش جمعیت جانبازان هستش چه توجیهی داره.حداقل اسم جمعیت رو عوض کنند
سلام
روز بخیر
گرانقدر عزیز
ارکان عضویت در جمعیت جانبازان. ارائه مدارک جانبازی س پس غیر نمیتوانند وارد شوند
آخز اینگونه سیاه نمایی چیست؟!
فاش نیوز عزیز شما سیاه کاری که حزب های مناسبتی و فرمایشی رو پرو بال میدی و کامنت های جانبازان رو سانسور میکنی۹۶۹۱
سلام و درود برشما مسئولان محترم اینجانب جانباز جنگ تحمیلی حاضرم باجانودل دبیر استان کردستان شوم عزیزان جانباز برادران آزاده در هر جای بنیاد یک نفر دارند که از حق وحقوق آنها دفاع میکند اینجانب حاضرم کوچکی کل جانبازان عزیز و دفاع از حق و حقوق آنها کنم با احترام جانباز جنگ تحمیلی صفدر قلعه
سلام جانباززیر۲۵ درصدرزمندگان بسیجی ۷۵۰ هزارتومان مستمری دریافت میکنندرزمندگان فاقدبیمه درمانی هیچ نمیشودگفت
سلام به جمعیت ایثارگران کشور
خواهشا لطف بفرمائید انتخاب مدیران داستانی بر اساس انتخاب انتسابی بوده یا انتخاب بر اساس نظر و اراه۶ ایثارگران و جانبازان داستانی بوده ؟؟ چرا اطلاع رسانی به ایثارگران نمی شود ؟؟؟؟
چرا این همه سال سهام دی جانبازان کجا رفته ،چه شده توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور مسکوت وبی ارزش رها شده و سود آن چه شده است این روند کاری در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور باعث نارضایتی شدید ایثارگران و علی الخصوص جانبازان شده است هیچ توجهی به مشکلات ۳معضلات ایثارگران و جانبازان نمی شود امیدواریم با امدن آقای اوحدی تحویل شگرفی به این بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بدهد امیدواریم ان شالله ؟؟؟
با سلام خدمت تمام سروران گرامی
این سوال پرسیده شود ( البته به نظر بنده حقیر) که فلسفه تشکیل جمعیت چی بوده .چه خواهد بود وچه خواهد کرد بهتر باشد.
انتخاب اعضا از نفر اول جمعیت تا اخرین نفر بر چه مبناصورت می گیرد.ودر نهایت.
اگر برادان گرامی در جمعیت سوالات عزیران جانباز ورزمنده را پاسخ دهند بد نیست.چنانجه نظرات این عزیزان برای برادران اهمیت دارد و وقت کافی جهت رسیدگی ومطالعه دارند.
با سپاس وتشکر فراوان
با سلام میخاستم راجب عملکرد جمعیت جانبازان که مدیرش کیه وچه کارهایی انجام میدن وچه جوری عضو بشویم وبرای دیدار حضوری به کجا باید بریم یه توضیع کلی بدید ممنون میشم قیصر غیاثوند جانباز 25%جنگ تحمیلی
اینقدر زیز بغل مارو پر از چیزهای بی معنا و...... نکنید دیگر خستیم وسلام
سلام من جانبازان و ایثارگران هستم فرزندانما هر کجا برای استخدام میروند تا میفهمند خانواده های شهدا و جانبازان هستند پردمیشند مگرما چه گناهی کردیم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi