شناسه خبر : 68455
شنبه 05 مرداد 1398 , 10:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهام عدالت ایثارگران اینگونه باید باشد؟!

اکبر پناهی راد - در شروع ثبت نام سهام عدالت! بنا به مصلحتی در دولت و برای ارج نهادن به زحمات کلیه خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران، مبلغ تعیینی برای افراد 10000000 ریال تعیین گردید!

بعد از انتظار طولانی 10سال بیشتر؛ مبلغ حداقلی افراد جامعه نیز، به جانبازان و خانواده آنها تعلق نگرفت و از سرصدقه مسئولین بنیاد و دولت نامحترم حسن روحانی! مبلغ 4120000 ریال برای ضعیف ترین و محتاج ترین جامعه یعنی جانبازان و ... تعیین گردید؛ آن هم با هزاران منّت و نق ونق؛ وباکمال بی شرمی و بی حیایی مسئول سهام بی عدالتی تخصیصی؛ که فرمودند ما ازاین کارها نخواهیم کرد که حق!! نمیدانم کدام حق؛ لابد حق ِ دزدان بیت المال را به ... فلانیها! بدهیم! عالی جناب آقای شهیدی ؛ خوابید ویا بیدار؟

شما آنجا برای چه و برای چه کسی و از حق وحقوق کدام افراد دفاع میکنید!؟ این کدامین عدالت است ؟که به نام .... برگه سهام را 2 برابر برای جانبازان اعلام و در عمل بعداز 10؛ 12سال ؛ نصف آن را هم برای ما قائل نشدید ؛از خواب گرانِ گران بیدار و به خاطرخدایی، اگر دارید و می شناسید از حق وحقوق جانبازان بینوا وبیچاره که دستشان به جایی نمی رسد دفاع نمایید و اگر انسانید و غیرت انسانی و از همه مهمتر (غیرت وشرف سیّدی ) دارید دراین مورد اقدام فرمایید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سهام عدالت جانبازان از بهزیستی ,کمیته امداد ,سرپرستان خانوار ,........ هم کمتر .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi