شناسه خبر : 68458
شنبه 05 مرداد 1398 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توصیه خواهر شهید «ابراهیم هادی» در برنامه عصر جدید

خواهر شهید ابراهیم هادی به دعوت یکی از شرکت کنندگان برنامه عصر جدید در این برنامه حضور یافت.

زهره هادی خواهر شهید ابراهیم هادی در آخرین قسمت از برنامه عصر جدید این هفته حضور یافت. حضور وی به دنبال صحبت یکی از شرکت کنندگان و تقدیر او از شهید ابراهیم هادی در این برنامه بود. او این شهید را اسطوره ساکنان منطقه 15 و الگویی برای اعضای گروهش معرفی کرد. 

خواهر شهید هادی در برنامه عصر جدید چه گفت؟

معرفی خواهر شهید ابراهیم هادی با استقبال و تشویق حاضران در برنامه همراه بود. زهره هادی نیز با اشاره به رفاقتی که بین شرکت کنندگان برنامه عصر جدید حاکم است گفت: دلم می‌خواهد امشب که یادی از شهدا شد بگویم که امیدوارم این جمع رفاقت‌شان را هم با شهدا داشته باشند. کسانی که برای کشور زحمت کشیدند و سالیان سال است تعدادی از آن‌ها برنگشتند. یکی از این عزیزان شهید ابراهیم هادی است که در کانال کمیل برای مقاومت و ایثار و از خود گذشتگی به شهادت رسید و تا به امروز ماند تا امروز استقلال و آزادی را داشته باشیم.

این اولین بار نبود که در برنامه عصر جدید نامی از شهدا به میان می‌آمد. پیش از این در قسمت‌های دیگر این برنامه تلویزیونی از شهدای مدافع حرم فاطمیون یاد شده بود.

شهید مفقودالاثر ابراهیم هادی فرمانده گردان کمیل بود که در 22 بهمن سال 61 به همراه 2 گردان کمیل و حنظله در جریان عملیات والفجر مقدماتی به محاصره درآمد و به شهادت رسید.

download

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
شهدای عزیز وگرانقدربه گردن همه ی ملت حق بزرگی دارند،،،اما متأسفانه جانبازان جنگ به فراموشی سپرده شده اند!!!(سؤال:چراحاکمان ازبردن نام جانبازان وحشت دارند؟!)ازهیچ تریبونی...مجلس،دولت،قضاییه،رادیوتلویزیون،رسانه های کاغذی،جمعی و ...نامی ازجانبازان که حق بزرگی برانقلاب،ملت،حاکمان و... دارند،،، برده نمی شود؟! و رسیدگی به امورات این عزیزان را ازوظایف خودنمیدانند؟!وحتی دربعضی مواردازاین عزیزان طلبکارهم میشوند!!!!! اگربه اندازه هموطنان عزیزسیل زده یازلزله زده و یا.....به جانبازان می رسیدند،خیلی ازمشکلات حل میشد! مردم عزیزایران،،،هموطنان گرامی،موج جدیدکمک هایتان رابه سوی این قشر گسیل دارید تا شاید مسئولان، کمی شرمنده شوند و..........
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi