شناسه خبر : 68481
یکشنبه 06 مرداد 1398 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بهره برداری از طرح نصر ایثار ویژه جانبازان نخاعی

طرح نصر ایثار ویژه جانبازان نخاعی با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در تهران و هم زمان 6 استان دیگر به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری آریا، عبدالرضا عباسپور معاون بهداشت و درمان بنیاد در مراسم افتتاح طرح نصر ایثار ویژه جانبازان نخاعی که روز چهارشنبه 2 مردادماه در مرکز اقامتی زیتون شهرک فجر تهران برگزار شد، با تأکید بر اینکه این طرح با تاکید حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: خانواده جانبازان نخاعی در مواقعی ناگزیر به سفرهای درمانی و زیارتی هستند و برای رفاه حال آنها به مرکز خاصی برای مراقبت ویژه و پذیرایی از این عزیزان نیاز بود و در این راستا طرح نصر به بهره‌برداری رسید.


طرح نصر ایثار ویژه جانبازان نخاعی به بهره برداری رسید

وی افزود: طرح نصر تاکنون در 7 استان و هر استان یک سوییت دوتخته اجرایی شده که به‌زودی تعداد این مراکز افزایش پیدا خواهد کرد، البته مرکز بقیه‌الله در زعفرانیه تهران با امکانات و وسعت بیشتر تا آبان ماه به بهره‌برداری خواهد رسید و 30 درصد از ظرفیت این مرکز یعنی حدود 30 اتاق و 60 تخت به نگه‌داری از جانبازان نخاعی اختصاص پیدا خواهد کرد.
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: جانبازان نخاعی برای استفاده از این مکان‌های اقامتی در استان‌ها، باید اطلاعات لازم را از انجمن‌های جانبازان نخاعی اخذ کنند و این مراکز تنها در زمان مسافرت خانواده‌ها در اختیار جانبازان قرار خواهد گرفت و هر جانباز 15 روز در سال می‌تواند از این امکانات استفاده کند.
وی در پایان با اشاره به فعال بودن موسسه فرهنگی، ورزشی و توان‌بخشی ایثار در 27 استان گفت: در حال حاضر مراکز اقامتی در 7 استان تجهیز شده و به‌زودی در دیگر استان‌ها نیز به بهره برداری خواهند رسید.
گفتنی است، در این مراسم محمدرضا پور حاج رضایی مدیرعامل موسسه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار و جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi