شناسه خبر : 68495
یکشنبه 06 مرداد 1398 , 15:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیم ۴۶ شهید و جانباز زنجانی در عملیات مرصاد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به فرا رسیدن سالروز عملیات مرصاد گفت: استان زنجان در عملیات مرصاد ۴۶ شهید و جانباز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

به گزارش ایسنا،علی کاظمی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به‌خصوص شهدای عملیات مرصاد، اظهار کرد: در عملیات مرصاد، استان زنجان ۲۲ شهید گلگون‌کفن را برای دفاع از وطن تقدیم نظام و انقلاب کرده است.

وی عملیات مرصاد را به عنوان یکی از عملیات‌های مهم دوران دفاع‌مقدس برشمرد که رزمندگان زنجانی نقش بی‌بدیلی در این عملیات داشتند، افزود: ۲۳ تن از رزمندگان پایتخت شور و شعور حسینی نیز در این عملیات به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان شهدای گران‌بهایی را در این عملیات تقدیم انقلاب و دفاع‌مقدس کرده است، بیان کرد: شهید روح‌الله شکوری فرمانده گردان سیدالشهداء و شهید علی‌اکبر جعفری دانش‌آموز ۱۸ ساله اعزامی از شهرستان ابهر نیز در این عملیات حضور داشته و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی یادآور شد: شهیدان محمد اسدی، جواد سلیمی، علی بایندر، جواد مددیان، باب‌الله مولایی و خلیل شاه‌محمدی نیز جزو شهدای این عملیات محسوب می‌شوند که برای دفاع از وطن جان خود را نثار کردند.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi