شناسه خبر : 68508
دوشنبه 07 مرداد 1398 , 13:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روحانی جانباز نخاعی انقلاب به شهدا پیوست

حجت‌الاسلام سید محمد علی کاشف‌الحسینی، جانباز نخاعی و عضو اسبق شورای شهر مشهد به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - حجت‌الاسلام سید محمد علی کاشف‌الحسینی، جانباز نخاعی و عضو اسبق شورای شهر مشهد به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش فاش نیوز، جانباز شهید سیدعلی کاشف‌الحسینی، طلبه جانباز قطع نخاع که در مورخ 57/10/10 در تظاهرات مردم غیور مشهد علیه نظام طاغوت به دست دژخیمان سفاک پهلوی مجروح گردیده بود، پس از سال ها تحمل رنج و مشکلات مجروحیت و جانبازی به جمع یاران شهیدش پیوست.

بنا بر این گزارش، مراسم تشییع این شهید عزیز فردا صبح ساعت ۹ از خیابان نواب صفوی روبروی حسینیه پیروان آل نبی آغاز می‌شود.

گفتنی است؛ شهید حجت‌الاسلام سید محمد علی کاشف‌الحسینی همزمان با تحصیل در حوزه علمیه، شروع به تدریس دروس حوزوی کرد و بعد از آن وارد فعالیت‌های اجتماعی شد. وی پس از استخدام در فرمانداری مشهد، در قسمت روابط عمومی فرمانداری حضور یافت و مدتی هم در استانداری به خدمت مشغول شد. او بعد از اتمام دوران خدمت 30 ساله‌اش و بازنشستگی، علاوه بر حضور در دوره اول شورای شهر، در دوره دوم شورای اسلامی شهر مشهد نیز به‌ عنوان دبیر شورا انتخاب شده بود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
انشالله که ادامه دار راهشان باشیم.
با تشکر از توجه بی کران شما به امور مربوط به جانبازان و ایثارگران. یا حق
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi