شناسه خبر : 68512
شنبه 12 مرداد 1398 , 16:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قابل توجه شرگت گاز و آب و فاضلاب روستای قامت(امامزاده) از توابع ارومیه

از برق هم مضایقه کردند کوفیان!

جانباز نخاعی از گردن -  اینجانب سرهنگ پاسدار، جانباز بالای ۷۰ درصد سپاه می باشم. در مراجعه به اداره برق، بعد از بالا رفتن از شیب بسیار نامناسب پله های طبقه دوم با ویلچر برای دومین بار با برخورد بسیار نامناسب آقای ضرغامی روبه‌رو شدم که حتی ایشان از نگاه کردن به کارت شناسایی بنده خودداری و مشغول کار با کامپیوتر بودند که با اعتراض اینجانب گفتند که کار دارم! که حتی کوچکترین توجهی به اینجانب ننمودند.

با اینکه برای دومین بار پله ها را بالا رفتم متذکر می شوم که آقای ضرغامی به پرسنل خود دستور تسریع در کار اینجانب را ندادند و راهکاری ارائه ننمودند و بجای راهنمایی، ما را به امور اراضی و بنیاد مسکن  پاس می دادند؛ در حالی که اینجانب نامه دارم که  منزل مسکونی ام داخل محدوده طرح  هادی روستایی می باشد.

آیا دادن یک انشعاب برق برای جانباز ۷۰ درصد قطع نخاع از گردن گناه کبیره محسوب می شود؟!

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
سلام، عزیز جانباز اگر حقیقت، طبق گفته هایتان باشد پس خدا نگذرد از ضرقامی و درو برش. اینگونه افراد مفهوم روی ویلچرنشستن شما را نمیدانند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi