شناسه خبر : 68515
سه شنبه 08 مرداد 1398 , 08:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با کارشناسی حقوق و ۲ بچه بیکارم!

حسین - فرزند شهید هستم و فکر کنم جزء اندک فرزند شهیدهایی هستم که به خدمت مقدس سربازی رفتم دارای مدرک کارشناسی حقوق متاهل دارای دو فرزند بیکار!

قسمتون میدم به خون شهدا اگه کسی میتونه کمک کنید راهنمایی بکنید واسه کاری جور بشه.

بنیاد شهرموش همش پارتی بازیه وعده الکی میدن اجرتون با شهدا.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
حسین آقا سلام
من ناراحت هستم وافسوس می خورم که چرا درس دانشگاهی مخصوصا حقوق نخواندم.سنم رفته بالا نمی توانم دانشگاه بروم. الان چند سال است که کتابها ی حقوقی با گرایش املاک و مستغلات می خرم و می خوانم و به دوستان و آشنایان مشاوره رایگان می دهم.البته وضعیت من که بازنشسته هستم و حقوقی دریافت می کنم با شما فرق می کند ولی می خواهم بگویم اگر کمی همت بیشتری کنید و وکالت بگیرید بسیار می تواند برای شما پول ساز باشد.اگر سری به دفاتر وکلا بزنید خواهید دید به برکت اوضاع خراب مملکت و کلاهبرداری چقدر وکلا سرشان شلوغ است . یکی اطبا و دیگری وکلا. وضعیت مالی شان خوب است.
پولی های زیادی هم آنان بدست می آورند لذا ناامید نباش تلاش کنید می توانید هم در برخی شرکتهای خصوصی و هم ازاد پول زیاد در بیاورید.کم کم شروع کن.موفق باشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi