شناسه خبر : 68529
سه شنبه 08 مرداد 1398 , 11:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا امتحان عملی ارشد تهران است؟!

ناشناس - مواردی که در قانون تصریح شده و بدلایلی توسط بنیاد اجرا نمی شود به منزله ترک قانون و جرم محسوب می شود. در مواردی مسئولان هنگام تصمیم گیری و طراحی هر موضوعی میبایست جانبازان را در نظر بگیرند که این موضوع ذاتی در نهاد انقلاب اسلامی وجود دارد و نیاز به تاکید و توصیه و فرمان نیست.

 برای مثال مناسب سازی محیط میبایست بطور ذاتی در تمام تمام طرح های شهری و طرح های هادی روستایی لحاظ شود و لازم نباشد پس از اجرای هر طرحی تازه متوجه شویم مناسب سازی رعایت نشده است که کار از کار گذشته و اصلاح طرح اجرا شده معمولا غیر ممکن است.

در حال حاضر در حوزه تصمیم گیری آموزش عالی کشور که به عنوان بالاترین و با سوادترین مسئولان کشور شناخته می شوند متاسفانه امتحان عملی مرحله دوم کارشناسی ارشد را در تهران قرار دادند و لازم است کلیه دانشجویانی که در مرحله اول نمره کافی را گرفتند به تهران سفر کنند لیکن هیچگونه تفکری برای جانبازی که قادر به سفر تهران نیست در نظر گرفته نشده لذا جانباز برای ادامه تحصیل علیرغم شرکت در آزمون سراسری و پرداخت هزینه های عجیب و غریب که این دوره برای هر مرحله دو بار انواع هزینه ها پرداخت شده اینطور در مرحله نهایی پذیرش با رتبه 14 کنکور سراسری ارشد بایستی محروم و جا بماند. واقعا قابل تحمل نیست عده ای در سطح کلان تصمیم گیر شدند که به جز نوک بینی خودشان چیز دیگری را نمی بینند.

 آیا برای هر موضوعی که خلاف جریان انقلاب و خلاف دین و مذهب وجود دارد بایستی دست به دامان رهبر معظم انقلاب شویم تا ایشان هزاران مرتبه تذکر بدهند در خصوص امور ایثارگران توجه و ملاحظات لازم اندیشیده شود؟چرا موضوعات مهمی که تاثیر بسیار زیادی در زندگی ایثارگران دارد اینطور از ذهن مسئولان دور شده و حتی به فکرشان نرسیده شاید یکی از متقاضیان کارشناسی ارشد پس از طی مراحل گوناگون و هفت خان رستم با رتبه عالی نتواند به تهران سفر کند چرا همین آزمون در دانشگاه فردوسی مشهد که دارای بهترین تجهیزات و اساتید می باشد برگزار نشود؟

 هزینه های شرکت در آزمون برای هر یک از رشته های منتخب دانشجو و انتخاب رشته در دانشگاه های دولتی و پیام نور و آزاد هر کدام دو مرتبه جداگانه هزینه های حداقل 50 هزار تومن پرداخت شده که مبلغ بسیار زیادی را شامل گردیده است به طوری که با پول های دریافت شده توسط آموزش عالی و سازمان سنجش میتوان یک کشور را مدیریت کرد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام دوستان عزیز ،
مشکلات ایثارگران یکی و دو تا و سه تا نیست بلکه هر یک مشکل در امور ایثارگران میتواند بطور کلی تمام مراحل و سرنوشت زندگی و شغلی و خانوادگی ایثارگران را تغییر دهد. جانبازی که در کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی در مرحله اول پذیرفته شده و کارت امتحان عملی مرحله دوم نیز صادر شده اما یکباره از دانشگاه محل کارشناسی خبر میرسد یک درس از مجموعه دروس دوره کارشناسی جا مانده است و ترم تابستان بسته شده و باید ترم مهر ماه آن یک درس جامانده پاس شود.!!!!!
اگرجای جانباز مظلوم باشید چه حالی شما دست میدهد؟ حداقل سکته ؟؟
به این ترتیب قصور عمدی اداره آموزش دوره کارشناسی باعث شده تا جانبازی که در دانشگاه دولتی قبول شده مجبور شود بر خلاف تلاشی که کرده و علیرغم میلش از بهترین دانشگاه دولتی انصراف بدهد که طبق قانون تا سال 1400 نمیتواند در آزمون شرکت کند و به تبع انصرافش سهمیه جانبازی نیز سوخته است.
جانباز مظلوم اگر اعتراض کند میگویند موجی است اگر این همه مشکلات دست ساز و عمدی را در سینه حبس کند منفجر میشود لذا تقاضا داریم کسانی که توانایی مدیریت ندارند مادام العمر حقوقی عالی بگیرند و بجای اینکه جانباز انصراف بدهد مدیران نالایق و بی کفایت از مدیریت نظام اسلامی انصراف بدهند.
باسلام و احترام خدا شاهده من ماندم این بنیاد شهید برای چی هنوز باز است با اینکه هیچ خدماتی به ایثارگران انجام نمیده حقوق که بانک میده پس این سازمان عریض و طویل با این همه پرسنل چرا باز است چهار سال است درس خواندم هنوز بنیاد یک ریال هزینه به دانشگاه نداده مرگم را نمی‌دهد میگن بنیاد هزینه نداده ما که هیچ خدماتی از بنیاد نگرفتیم نمیتوانید کار کنید درش را ببندید خیال همه راحت شود.خدا ازتون نگذره این جواب این قشر مظلوم نیست خجالت بکشید آخرش باید جوابگو باشید در پیشگاه خداوند ...........
اینها به خدا و آخرت اعتقاد ندارند که مردم را تحت فشار گذاشتند زیرا فرمودند یدالله مع الجماعه یعنی دست خداوند در جماعت مسلمین است بنابراین خیانت به مسلمانان در راستای اهداف دشمنان اسلام یعنی خیانت به توان دو و لابد مجازات هم به توان دو برسد
کسانیکه برای جیفه دنیا تمام دین و ایمان و شرافت و وجدان را مفت و مجانی فروختند در دنیا سود نکردند و مورد تنفر و انزجار شدیدی مردم قرار دارند.
عشق به مردم و حفظ ایمان و اعتقاد به آخرت در عملکرد مقام معظم رهبری عیان است که کشوری دارای بهترین الگو و نمونه زنده در جهان میبایست خیلی زود به قله های ترقی و معرفت برسد اما کمال تاسف است که عده ای دنیا پرست و وطن فروش با فریب و دروغ در ارگانهای حکومت نفوذ کردند که مانع از پیشرفت نظام هستند.
در دانشگاه عده ای از کارشناسان اداری و تعدادی از اساتید دارای روحیه منفی و ضدیت با نیروهای انقلابی هستند و در امور دانشجویان ایثارگر کارشکنی میکنند.
به این ترتیب دانشجوی ایثارگر دچار مشکلات دست ساز شده و از قافله تحصیلات عالی محروم میگردد. برای مثال چنانچه اینگونه استادی نمره دانشجو را کمتر از حقش بدهد و دانشجو طبق قانون از تحصیل باز بماند چگونه میتواند اثبات کند؟ در مقابل دانشجویی که علنی عدم اعتقاد به خدا و آخرت را اعلام میکند بهترین نمره را دریافت میکند و در آینده پستهای حساس را اشغال میکند و به این ترتیب انقلاب اسلامی از درون نابود میشود.
اکنون این عده از مسئولان که هیچگونه ایمان و اعتقادی به آخرت و دین ندارند چگونه توانستند مدرک دانشگاه بگیرند و در پستهای حساس با نیروهای انقلابی کارشکنی کنند و با فشار اقتصادی بر مردم آنها را وادار به تسلیم در مقابل خواسته های دشمنان نظام کنند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi