شناسه خبر : 68532
سه شنبه 08 مرداد 1398 , 14:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حزب الله مایه‌ افتخار جهان اسلام است

 مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس در سفر به لبنان با خانواده شهید اقلیمی فرمانده جنوب لبنان، خانواده شهید محمد ابوعیسی و خانواده شهید سبیتی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مجتهدزاده در این دیدار بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان تأکید کرد و اظهار داشت: عزت، اقتدار و شکوه امروز هر ملتی در تمام عرصه‌ها مرهون از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است و ارج نهادن به آن‌ها ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

حزب الله وجوانان آن مایه‌ی افتخار دنیای اسلام هستند

مجتهدزاده مجاهدت مردم و حزب الله لبنان را نمونه‌ای از ایستادگی اسلامی و زنده بودن عزت اسلامی دانست و افزود: حزب‌الله و جوانان آن مایه‌ افتخار جهان اسلام هستند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس با بیان اینکه زحمات خانواده شهدا نزد خداوند مأجور خواهد بود و این عزیزان در ثواب این شهدای بزرگ شریک هستند، گفت: شهدای مقاومت اسلامی با دشمن اصلی اسلام و مسلمانان یعنی رژیم صهیونیستی مبارزه کردند و جهاد آنان پیروزی‌های بزرگی برای مقاومت به همراه داشته است.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi