شناسه خبر : 68556
شنبه 12 مرداد 1398 , 14:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۵۰ هزار رزمنده بیمه می شوند

رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از قول مساعد سازمان بیمه تامین اجتماعی (ساتا) برای بیمه شدن ۵۰ هزار رزمنده معسر خبر داد.

فاش نیوز - رییس فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی از قول مساعد سازمان بیمه اجتماعی (ساتا) برای بیمه شدن 50 هزار رزمنده معسر خبر داد.

 به گزارش خبرنگار ما، حجت الاسلام و المسلمین حسن نوروزی نماینده ایثارگر مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نشست مشترک فراکسیون ایثارگران با مسئولان سازمان بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح، در خصوص آخرین تصمم گیری ها در مورد وضعیت رزمندگان معسر اظهار داشت: مطالب زیادی را در این جلسه مطرح کردیم که بیش از 42 مورد مربوط به جامعه ایثارگری است.

وی افزود: در این نشست هم آقای شهیدی و هم نمایندگانی از ساتا آمده بودند که از طرف ساتا در مورد رزمندگان معسر صحبت شد و رئیس بنیاد شهید هم در مورد بیمه تکمیلی و درمان و بسیاری از مسائل ایثارگران صحبت کرد.

 سخنگوی کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آقای شهیدی در این نشست گفت که ما در در مورد مسائل ایثارگران درهیئت دولت درگیر شدیم و کلی سر و صدا کردیم و قرار شد که روز چهارشنبه به ما پاسخ نهایی را بدهند. همچنین نسبت به سایر مسائل ایثارگران قرار شد که ما هفته ای یکبار جلسه داشته باشیم و موضوعات مبتلا به رزمندگان معسر را پیگیری کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران تصریح کرد: مسئولان بنیاد شهید در این نشست متوجه شدند در حالی که ساتا اعلام کرده می خواهد 50 هزار نفر از رزمندگان معسر را بیمه کند، اما آنها زیر بار این بیمه ای که الان دارند مانده اند و بایستی تلاش کنند و به دنبال اعتبارات بیشتری بروند.

به گفته رییس فراکمسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، در پایان این نشست قرار شد از این به بعد تا نیمه آذر (زمان ارائه  بودجه به مجلس) به صورت مداوم جلسات مشترک با بنیاد و ساتا برگزار گردد تا این مشکلات جامعه ایثارگری حل و فصل و برطرف شود.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
رزمندگان و جانبازان معسر زیر 25 درصد را بیمه تامین اجتماعی نیروهای مسلح کنید تا چند سال آینده بازنشست شوند و دیگر نیاز به حداقل حقوق نباشد و تا پایان عمر زندگی کنند نه مثل الان که زندکی فلاکت بار با 750ت صدقه ساتا دارند
از سال 95 هرسال طبق قول ومصوبه مجلس به 50 هزار رزمنده وام مسکن دادند !!!!! الان هم هرسال 50 هزار نفر قرار بیمه شوند !!!!! ما دیگر چه میخواهیم ؟ حرف رایگان زدن آسان است وکل برنامه اینا فقط تبلیغ برایه انتخابات خودشان است وهیچ سودی برایه ملت ندارد !!!!! یکی نیست بهشون بگه که ما را در جامعه به این وعده ای دروغی بدنام نکنید ونگذارید ملت به ما بدبین شوند !!!! لطفا هروقت کاری را به سر انجام رساندید آنوقت جار بزنید !!!! سند راهبردی که درسال 94 تو بوق وکرنا کردید چه شد؟ آیا شما طبق اعلام سراسری که آبروی رزمندگان را الکی بردید ونه وامی دادید ونه تخفیف شهریه ونه معافیت انشعاب آب وبرق و.............. مگر یه دونه از آنها اجرایی شده که الان بیمه برایه رزمندگان اعلام میکنید ؟ خواهشا با شخصیت و آبروی مردم بازی نکنید و وعده های پوچ به جز بدبینی جامعه به رزمندگانی که 30 ساله چیزی به آنها نداده اید سودی برایه آنها ندارد !!!! البته ناگفته نماند که اگر برایه ما آب نداشته ولی الحق وانصاف برایه شما نان داشته !!!!
سلام
رزمندگان وطن، با سالها حضور در جبهه هنوز یک دفترچه درمان ندارد
براستی این عدالت است ؟
شورای راهبری سند خدمت رسانی به رزمندگان با گدشت سال ها از تصویب آن قانون ، فقط یک جلسه داشته که مصوبات همان یک جلسه هم تا کنون به درستی اجرا نشده است !
قرار بوده است از ابتدای سال 98 پرونده های جانبازان به بنیاد شهید ارسال و کمک معیشت آنها طبق قانون حداقل حقوق پرداخت شود ، ولی تا کنون این حق قانونی جانبازان کم درآمد داده نشده است .
وام مسکن رزمندگان سالهاست در بودجه سالیانه تصویب می شود، ولی هیچ آیین نامه ای برای پرداخت آن تهیه نشده است !
ضعیف نگه داشتن رزمندگان و قهرمانان جنگ را نمی بخشیم
ازین دیگ ابی برای بیچاره رزمندگان عزیز نمیجوشد برچوپان دروغگو لعنت باد .ومکرومکروالله.یعنی اینچنین نبود واینچنین نخواهد ماند همگی یاسین زمزمه کنید .بدورود
این همه وعده دروغ وغیر عملی به رزمنده وجانباز ندهید.مارا درجامعه بااین شعارها ودروغ ها خوار کردید.لعنت بر دروغگو
خوب وعد واید میدن ولی بهش عمل نمیشه به نظر من از جمله جانبازان ایثارگران هرچن رزمندگا معسر ایثارگر تلقی میشود ولی به ناحق ایثارگرم جداشان کردن ایثارگران با کم وکاستیهای به حق خودشون رسید ن ولی این وصعت رزمندگا معسر که هر وعده وحید میشنوفن وسالهاست حطا یک بیمه برای,اخر عمریم ندارن مگر یک رزمنده هشت سال دفاع مقدس چقد عمر دار باید امروز وفردا بکنن بهش من به عنوان یک رزمند ه خواهش میکنم چیزی بهش عمل نمیشه نزارید تو وب سایت تتون این اخر عمریم دل خوش نباشن با تشکر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
لطفا به فکر ما نباشید ما خدا را داریم کاش در جبهه بودید و می دید ید که خدا چگونه باما بود الکی دلتان را به این مصوبات خوش نکنید اگر توانستید خدارا قانع کنید ما که قانع نشدیم ویقین میدانم مکروا ومکررالله والله خیر الماکریئ
خیلی دیر کردید سرمایه واقعی کشور را که حاصل چندین دهه جانفشانی وایثارو مقاومت بود براحتی فراموش کردید وبا طرد قانونی مصوبات غیر مسئولانه بعضی از مسئولان افراد متعهد را کنار گذاشتید وانهارا در گیر ودار مشکلات تنها گذاشتید وگاهی اوقات که حال حسنه ای دست میدهد مزورانه به فکر انها می افتید ولی بدانید که عنقا را بلند است اشیانه
درمورد افزایش حقوق رزمندگان معسر باید بگویم که ریاضی شما خیلی ضعیف است اگر حقو ق ما 75درصد حقوق کارمند هاست پس کارمندان دولت قبلا 800 تومن میگرفتن الان حدودا یک میلیون میگیرن افزون بر این مبلغ حتما ارث پدری وسود بانکی و......از عنایات بی شائبه مسئولین است خودم ریاضی زیاد خودم ولی اینجورشو نه
درمورد بیمه تکمیلی دی! به نام خدایی که همیشه ناظر است و بینا سلام علیکم: بیمه دی بلای جان فرسوده جانبازان و ... ازتاریخی که بیمه تکمیلی دفترچه های بیمه جانبازان را به دست نامبارک بیمه دی سپرده اند ، روزگار جانبازان وخانواده شهدا سیاه شده وآن روزی نیست که دستوری وبخشنامه ایی صادر نگردد مبنی براینکه فلان دارو و فلان قرص و ... شامل حال بیمه نمیشود ، 1-این یکی از ترفندهای این بیمه نامیمون تحمیلی از طرف بنیاد شهید است به پرشکسته های افرادتحت پوش بنیاد شهید. 2-نزدیک به 10 ویابیشتر برگه هزینه های دارودرمان را به شعبه مربوطه تحویل شده و هروقت مراجعه میشود ، با تندی و بی احترامی خاصی که مخصوص خودشان میباشد برخورد و باجمله کوتاه ، اینکه بودجه واعتباری نداریم بدرقه می شویم 3- تکرار پرسش ... خود حدیث مابقی را بخوان ... ازمسئولین بنیاد و مسئولین بیمه دی! هرچند دست هردودسته ازمسئولین فوق در یک کاسه است میخواهیم دست در دست هم اگرمصلحت دانستند این موارد را! مابین خود حل فرمایند که دیگر بیشترازاین ، زخم عمیق جانبازان چرکین تر نشود! بااحترام اکبرپناهی راد
اه اگر اه تو و ناله اگر ناله من... انچه البته به جایی نرسد فریاد است واقعا چرا از کسانی که در زمان جنگ به بهانه های کذایی ازحضور در جبهه سرباز میزدند والان بعنوان مسئولان دلسوز خودشان را جازده اند و با وعده های سر خرمن سعی در حفظ منصب وسمت و..... هستند انتظار داشته باشیم مصوبات مجلس را عملی کنند 31 سال از جنگ گذشته هنوز به فکر بیمه و کمک معیشت و..... هستند حتما برای اخرت ما کار میکنند خواهشا مارا با خدایمان تنها بگذارید .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi