شناسه خبر : 68559
چهارشنبه 09 مرداد 1398 , 14:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شروع فعالیت «یادگاران محمد رسول‌الله (ص)» در یادواره شهدا

جانشین موسسه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه محمد رسول‌الله (ص) گفت: یادواره شهدای لشکر 27 به بهانه راه‌اندازی تشکل یادگاران محمد رسول‌الله (ص) برگزار می‌شود.

http://www.defapress.ir/files/fa/news/1398/5/9/768665_124.jpg

غلامرضا خسروی جانشین موسسه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه محمد رسول الله از برگزاری گردهمایی یادگاران محمد رسول الله (ص) با حضور جمعی از فرزندان فرماندهان و رزمندگان شهید این سپاه خبر داد و اظهار داشت: این مراسم روز پنجشنبه دهم مرداد از ساعت 18 الی 20 با سخنرانی سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه تهران بزرگ و سردار محمد کوثری جانشین قرارگاه ثارالله در حسینیه فاطمه الزهرا (س) واقع در میدان سپاه برگزار خواهد شد.

وی در خصوص هدف از برگزاری این گردهمایی گفت: این گردهمایی به همت فرزندان شهدای لشکر 27 محمد رسول الله (ص) به بهانه راه اندازی تشکل فرزندان شهدای این لشکر است که در راستای فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری که فرمودند جوان‌ها وارد میدان عمل شوند و در امورات مختلف نقش آفرینی کنند، شکل گرفته است.

خسروی افزود: تشکل با نام مستقل «یادگاران محمد رسول الله (ص)» راه اندازی شده و همه فرزندان شهدای این لشکر می‌توانند عضو آن شوند. با توجه به اینکه فرزندان شهدا در مشاغل و تخصص‌های گوناگون فعالیت می‌کنند در این تشکل نیز بر حسب علاقه و توانایی خود می‎توانند کار کنند.

وی با اشاره به حوزه فعالیت‌های تشکل فرزندان شهدای لشکر محمد رسول الله (س) بیان کرد: در حال حاضر شروع کار تشکل به همت چند تن از فرزندان شهدا انجام شده و می‌تواند در حوزه‌های مختلفی همچون اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و اقتصادی فعالیت داشته باشد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi