شناسه خبر : 68560
چهارشنبه 09 مرداد 1398 , 14:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سردار کارگر:

۱۰ باغ موزه دفاع مقدس بهره‌برداری می‌شود

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه هر چه داریم از شهداست،گفت: ۱۰ باغ موزه دفاع مقدس تا پایان سال در کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار کارگر: 10 باغ موزه دفاع مقدس تا پایان سال در کشور به بهره‌برداری می‌رسد

سردار سرتیپ پاسدار بهمن کارگر در نشست هیئت امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان البرز که صبح امروز در محل سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد، اظهار داشت: احداث باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس در کرج به تنهایی موضوعیت داشت و حتی اگر کرج تبدیل به استان نشده بود این مرکز نیاز بود.

وی افزود: لشکر 10 سیدالشهدای کرج یکی از لشکرهای موفق دفاع مقدس بود و ارتش هم در کنار ناجا حضور فعالی در دفاع مقدس داشتند، استان البرز نقش مهمی در مسائل سیاسی و اجتماعی دارد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه‌ موزه دفاع مقدس استان البرز به نسبت استان‌های دیگر عقب افتاده است، بیان کرد: استان‌های کوچک هم در این زمینه از البرز پیش افتاده‌اند، 15 موزه دفاع مقدس در سراسر کشور فعال است که 6 موزه قرار بود با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری برسد که ‌انجام نشد و تا پایان سال 10 موزه در کشور به بهره‌برداری می‌رسد که موزه البرز باید تا دهه فجر به سر و سامانی یابد تا به بهره‌برداری برسد.

سردار کارگر با بیان اینکه دفاع مقدس متعلق به نیروهای مسلح نیست و متعلق به مردم است، عنوان کرد: هرچه ما امروز داریم از دفاع مقدس است و اگر دفاع مقدس نبود معلوم نبود که کشور چه وضعیتی داشت و به فرموده مقام معظم رهبری دفاع مقدس شرایط کشور را تثبیت کرد.

‌وی با اشاره به اینکه در چهل سال گذشته در کشور کار شده و کشور به سمت جلو حرکت می‌کند، عنوان کرد: برای این نظام کار افتخار است و همه در حال حاضر باید دست به دست هم بدهیم و کار کنیم.

وی با بیان اینکه در ‌چند سال گذشته ده‌ها موزه ساخته شده است، گفت: متاسفانه برخی در کشور هستند که نمی‌گذارند که آب خوش از گلوی مردم پایین برود، من به این کشور و ایرانی بودنم افتخار می‌کنم ایران اسلامی امروز قدرتمند و مقتدر است کجای دنیای اینگونه است که پهپاد آمریکایی را بزنند و با افتخار اعلام کنند که کار ما بوده است.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi