شناسه خبر : 68563
دوشنبه 14 مرداد 1398 , 12:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مجلس:

بنیاد شهید به امان خدا رها شده است

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به موضوع جمع آوری امضاء برای تغییر در مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران، وضعیت دارو و درمان در جامعه ایثارگری را نگران کننده عنوان کرد.

فاش نیوز -  عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با اشاره به موضوع جمع آوری امضاء برای تغییر در مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران، وضعیت دارو و درمان در جامعه ایثارگری را نگران کننده عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ما، هاجر چنارانی نماینده ایثارگر مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت کنونی قشر ایثارگر در کشور و بازخورد آن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر در مجلس شورای اسلامی به عنوان خانه ملت، تعدادی از نمایندگان به تایید و تمجید و برخی دیگر به انتقاد از آفای شهیدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخته اند اما آن چیزی که اکنون اهمیت دارد این است که بنیاد شهید به امان خدا رها شده است.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی با بیان اینکه بسیاری از مسائل در این کشور را واقعا امام زمان حل می کند اظهار داشت: متاسفانه در حال حاضر وضعیت دارو و درمان جانبازان و خانواده های شهدا در شرایط خاص و اضطراری قرار گرفته است و به نظر من اولین کاری که  باید رییس جمهور انجام دهد این است که با توجه به بیماری آقای شهیدی، دولت موضوع ریاست بر بنیاد شهید را تعیین تکلیف کند تا مشکلات جامعه ایثارگران بطور ویژه حل و فصل و برطرف شود.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
در گیر و دار قافیه ماندن درست نیست
تنها غزل نوشتن و خواندن درست نیست
باید که عاشقانه بلا را به جان خرید
پای غمِ نگار نماندن درست نیست

سركار خانم هاجر چنارانی نماینده محترمه ایثارگر مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی خيلي ممنونم شما داريد كار زينبي ميكنيد بي نهايت سپا سگزارم
با سلام منفی می‌زنید که چی خدا شاهده سرکار خانم چنارانی بهترین تصمیم ونظر را دارند خدا شاهده بنیاد به حال خود رها شده اگه یک مسئول ایثارگر مثل خانم چنارانی داشت مشکلات ایثارگران حل میشد. آنهایی که برای بنیاد مسؤل غیر ایثارگر انتخاب می‌کنند بفکر نیستند بلکه ایثارگر ستیزند کسی که یک پوکه خالی فشنگ ندیده از نزدیک چطور مشکلات ایثارگران را درک کنند نماینده محترم فقط موضوع امضا را پیگیری کنید و طرح وزارت شدن بنیاد اجرتان با خدا.
بزرگوارفرزندگرامی شهید.لطفامیشه بگید این نمایندگان محترم تاحال کجابودند؟!عمرهمه ماآخره
دوست عزیزم منظور من اینبود اگر مسئولان رده بالای بنیاد خود ایثارگر باشند ایثارگران را بهتر درک میکنند در این که نماینده ها حزب باد هستند شکی نیست
از مردان که ...شاید شیر زنی بلند شود وکاری برای ایثارگران کند.
سلام خدمت ایثارگران مظلوم و کارکنان خدوم فاش. این وجدان ندار که تند تند منفی میده احتمالا از کارمندان بنیاد شهید است عرضه نداره خودش رو معرفی کنه ومردانه جواب بده فقط به نظرات ایثارگران مظلوم منفی میده اما خدایی هم هست. آه مظلوم به سوهان ماند..... گر خود نبرد برنده را تیز کند. به اميد آن روز که دور نیست میمانیم.
هنوز عرق آشتی کنان آقای شهیدی با نمایندگان محترم مجلس خشک نشده و اثر ماچ و بوس چند نماینده بر صورت آقای شهیدی مانده ، چطور دو روز نشده شعارها دوباره شروع شده؟
پس نتیجه جلسه آشتی کنان مجلس و بنیاد شهید چه شد؟
هنوز معلوم نیست بیمه تکمیلی به دست کدام دستگاه است و چند قول و قرار تکه پاره شد ، آقای شهیدی علنا" قانون واگذاری خودرو به جانبازان نخاعی و 70 درصد را ملغی اعلام کرد.
با این شواهد جانبازان و ایثارگران چه کسی را باور کنند؟ دم خروس یا قسم حضرت عباس.
هر روز وعده ای می دهند که خود دو روزه آن را فراموش میکنند.
باور کنید یا نکنید بازنده اصلی این میدان جانبازان و ایثارگران هستند و پیروز این میدان، میوه فروشی و شیرینی سرای میدان بهارستان
این که میگم رییس بنیاد باید از جامعه ایثارگری باشد چیز عجیبی نیست که منفی میزنید وقتی مدیران بنیاد سلیقه ای وبا رانت مسولان انتخاب میشوند میشود همین جناب شهیدی که فقط فامیل مبارکش شبیه ایثارگران است تمام خدمات بنیاد لنگ میزند اکثریت ایثارگران ناراضی هستند . وضعیت درمان افتضاح هزینه دانشگاه افتضاح مسکن افتضاح همه خدمات افتضاح در افتضاح است هیچکی پاسخگو نیست درش رو ببندید خیال همه راحت شود هزینه‌های جاری دولت کم میشود .درضمن فاش نیوز باید از تکرار بیش از یک بار منفی زدن جلوگیری کند که یک بیکار نتواند به نظرات چندین منفی بدهد.
نمایندگان مجلس با قدرت و اتحاد باید در کنار جانبازان باشند
و بهترین فرد را برای ریاست بنیاد معرفی کنند
سلام وعرض احترام به محضرنماینده محترم شهرستانهای نیشابور وفیروزه سرکارخانم چنارانی قسمتان نمیدهم ولی استدعا دارم حتماً به جد پیگیرعزل جناب حاج آقاشهیدی باشید که اگرهمچنان اصرار به ادامه ریاستشان بربنیادشهیدوامورایثارگران باشندمطمئناً هر روز خجلتروشرمنده ترهمسروفرزندانمان خواهیم شدهرچندالان هم شرمنده هستیم ولی باادامه کارایشان وضعیت بدترخواهدشدازطرفی لطفاً پیشنهادوصدالبته پیگیرباشیدکه بنیادشهیدوامورایثارگران وزارتخانه وحتماً فردی در راًس وزارتخانه بنیادشهیدوامورایثارگران قرارگرفته که دوتابعیتی نباشدمسئول باشد نه رئیس چرا که شما سرکارخانم چنارانی بهترازبنده وامقالهم آگاه هستیدفرق است بین مسئول ورئیس از زمین تاآسمان مسئول یعنی کسی که درقبال منصبی که بهش واگذارگردیده واقعاًاحساس مسئولیت نموده وانقلابی عمل نموده برعکس رئیس به کسی اتلاق میگردد که در پشت میزریاستش ودرصندلی که اندازه قدوقواره اش نیست نشسته وفقط امرمیکندودستوروافرادی هم که دوروبرش هستندتملق وچاپلوسی که به قول معروف چیزی بهش بماسه ،سرکترخانم چنارانی لطفاً درکوتاهترین زمان ودر اسرع وقت امضاءهمکاران را جمع نموده تا قبل ازآنیکه دیرشود جانبازان واقعی،خانوادا معظم شهداءی والامقاممان وآزادگان سرفرازکاسه گدائی دست گرفته وچه کنم چه کنم کنیم،دل براین دنیامبندید همچون که شاه عبای رفت جامه زرین گذاشت وباتن کرباس رفت،سرکارخانم دکترچنارانی لطفاً وخواهشاً پیگیر عرایض بند روسیاه خداوندبی نهایت مهربان باشیدکه احتمالاً خواسته دیگرعزیزان هم باشد،تندرستیتان وسربلندیتان همیشگی ،مرحمت زیاد معلول دفاع مقدس
آقای شهیدی برود تکلبف تلعیض وبی عدالتی وظلم درحق رزمندگان که برسر ی مقطع آوردین چه میشود
تمام کسانی که حق ماراضایع کردندوماده 38رااعمال نکردندویاکوتاهی کردند.آه و نفرین ما همیشه همراهشان بوده و میباشدوخداازشون نخواهد گذشت.انشاءالله.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi