شناسه خبر : 68585
پنجشنبه 10 مرداد 1398 , 17:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برخی دارند غیرمستقیم کارشکنی می کنند!

ناشناس - مسئولان اصلاح طلب یا اقداماتی بر علیه و ضدیت با ایثارگران هرگز بطور مستقیم در قوانین و امور ایثارگران کارشکنی نمی کنند بلکه از طریق برنامه ریزی و اقدامات غیر مستقیم کارشکنی می کنند تا کارشکنی در امور ایثارگران شامل مجازات سنگین محسوب نشود.

 طبق معمول برای طرح هر مشکل و معضل در ارتباط با ایثارگران محترم مثالی عینی و عملی دارای مدارک متقن و قانونی در ارتباط با قوانین و وجود مغایرت های قانونی در اقدامات مسئولان مربوط ذکر می نماییم تا هیچ گونه شبهه و تشکیکی در اذهان باقی نماند.

 در خصوص موضوع مواد (9) و (11) مطروحه فوق الذکر برای مثال عینی و عملی و مغایرت قانونی در عملکرد مسئولان، مطابق قانون و مصوبات شورای عالی کار کشور هر کارمند موظف به انجام کار 44 ساعت در هفته که روزانه 7 ساعت و اندی میباشد لیکن در کارگزینی هر روز کارکرد و مرخصی جانباز را 8 ساعت محاسبه می کنند بنابراین ساعات کار جانباز 48 ساعت در هفته محاسبه می شود و از این طریق در هر هفته 4 ساعت از ذخیره مرخصی یا اضافه کار جانباز کسر می شود.

 به این ترتیب به طور چراغ خاموش و غیر مستقیم حقوق جانباز را تضییع می کنند اما چنانچه موضوع در محکمه مطرح شود به عنوان تخلف از قوانین اداری محسوب می گردد در حالی که میبایست در دادگاه انقلاب به عنوان اقدام ضد انقلابی محسوب، محاکمه و مجازات سنگین اعمال شود.

 سال هاست عرض کردیم که بنیاد دچار فروپاشی داخلی شده و تنها ظاهری برای دریافت بودجه های هنگفت دارد اما به دلایل فرا سیاسی و استفاده جناحی از موضوع ایثار و شهادت همچنان در صف اول اخبار و رویدادهای سیاسی و جناحی مطرح است.

 چنانچه مسئولان در برخی امور تلاش می کنند تا رفراندوم بر علیه شاخص های اسلامی برگزار کنند خوب است رفراندوم را در میزان رضایت ایثارگران از بنیاد برگزار کنند تا مردم بدانند بودجه های هنگفت و درآمدهای بنگاه های اقتصادی بنیاد به جیب چه کسانی و در چه مقاطعی از انتخابات واریز و مصرف می شود؟

 اگر بخواهیم دستورات و فرامین رهبر معظم انقلاب را در ارتباط با امور ایثار و شهادت و امور ایثارگران را در نظر بگیریم، در نتیجه اکثریت فرامین و دستورات مرتبط با امور ایثار و شهادت و امور ایثارگران بسیار بیشتر است لیکن کمترین توجه در بین مسئولان فرهنگی در امور ایثار و شهادت و امور ایثارگران مشاهده می گردد.

 فقط سپاه پاسداران توانسته تمام فرامین و دستورات رهبر معظم انقلاب را به طور کامل در امور ایثار و شهادت و امور ایثارگران انجام بدهد فلذا همین ظاهر مختصر باقیمانده از بنیاد نیز نتیجه فعالیت های سپاه پاسداران است در غیر این صورت موضوعی به نام ایثار و شهادت و امور ایثارگران پس از قطعنامه به طور کلی فراموش شده بود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
تشکر ویزه از سایت خبری فاش نیوز و تبریک رز خبرنگار به شما عزیزان
من هم فرزند شهید هستم و دانشجوی رشته خبرنگاری حرفه ای و کار رسانه ها اطلاع رسانی شفاف برمبنای صداقت. راستگوی و اینکه سایت خبری فاش نیوز صدای رسای ایثارگران عزیز به ویزه همرزمان پدر شهیدم.جانبازان. ازادگان به ویزه خانواده های معظم شهدا هستید عالی هست. متاسفانه مسولین بنیاد شهید گوش شنوا ندارند که صدای ایثاگران بشنووند و فقط وعدهای بی خوود می دهند. من مطالب ارسالی از سوی ایثارگران خواندم ازاینکه این همه بی بی برنامگی و بی ظمی در نهاد انقلابی هچون بنیاد شهید هت جای تاسف دارد . از مشکلات هم رزمان پدر شهیدم که جانبازان سرافراز هستند
بیمه دی بیمه تکمیلی هست این همه مشکل برای درست کرده است.
و گزاش های که مر بوط به این موضوع مربوط هست وقتی که سایت شرکت بیمه دی را در فضای مجازی برای یافتن مراکز طرف قرارداد جستجو می کنیم به ظاهر نشان می دهد مراکز طرف قرارداد ولی عملا و عینا قرادادی ندارد
از مشکلات فرزند شهید یا جانبازی که می نوسید بی کار هستند و درخطر فقر هستند
و مشکلات همسران شهدا و مشکلاتی که هستند
همه این ها نشان از یک بی برنامگی گسترده و بی نظمی در بنیاد شهید هست.
ای کاش ریاست محترم بنیاد شهید حاج اقا شهیدی پپاسخگوی این بی برنامگی ها باشند ویا واقعا برنامه ای بری حل مشکلات ایثارگران ندارند خودشان و تی مدریتشان استعفا دهند
ویا از کادری جوان تر و مومن تر استفاده کند.
ای کاش سایت خبری فاش نیوز مطلب ن را نشان دهد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi