شناسه خبر : 68586
پنجشنبه 10 مرداد 1398 , 18:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سیر نزولی درصد من و مدارک بی اثر به سپاه مشهد!

علی اصغرعباس آبادی - به استحضار می رساند حدود 4 سال پیش به ما اعلام کردند که برای ماده 38 هرچه سریعتر با تهیه مدارک و تشکیل پرونده ماده فوق اقدام نمایید. ما هم با خوشحالی حدود 10 روز با تلاش و جدیت و کلی هزینه کلیه مدارک لازمه حتی استعلام سوء پیشینه جمع آوری وبه سپاه امام رضا (ع) مشهد تحویل دادیم و باز با کلی علافی به بیمارستان امام حسین (ع) مشهد معرفی و با پرداخت کلی هزینه به پزشکان معرفی شدیم. در پایان گفتند که شما برید خودمان اطلاع می دیدم.

 تاکنون که 4 سال سپری شده هنوز خبری نداده اند. این کارشان هم مثل هدیه ایثار که باخوشحالی مدارک را جمع آوری کردیم و به واحد ایثار سپاه تحویل دادیم. 30سال سپری شد. هنوز که هنوز است اطلاع ندادند.

برای ماده 38 چند روز پیش با بیمارستان امام حسین تماس گرفتم. در جواب گفتند که جانبازان 25 درصد ازماده 38 کلا حذف شدند. به نظر شما درست است؟ این حق الناس نیست و من باید چه کارکنم؟ می توانم به جایی شکایت کنم؟

اگر راهی داره لطفا راهنمایی کنید. درضمن من اول 40درصد داشتم. بعداز مدتی شد32 درصد وسرانجام خودشان 25 درصد زدند تمام. حال سن ما رسیده به 52سال. دوست دارم پیگیری کنم. کمک کنید و اگر شماره یی از مسئولین تهران دراین خصوص دارید ارسال کنید.
 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi