شناسه خبر : 68626
شنبه 12 مرداد 1398 , 11:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حقوق ما را می دهید مشتی ببرند خارج!

محرم رفعتی هراب - اینجانب جانباز ۵۰ درصد شیمیایی و حرکتی و اعصاب و روان نیروهای مسلح به عرض می رسانم که چند مدال افتخار جانبازی شایسته هر شخصی نیست اما این دلیل نمی شود که اینگونه افراد که به دلایل مختلف توان پیگیری مشکلات خود را ندارند، هم از سوی خانواده و هم از ناحیه دولت محترم مورد کم‌لطفی‌و بیمهری قرار‌ بگیرند و هم از سوی عوام به عناوین مختلف شاهد اظهارات کاملا" دشمن پسند شوند‌.

 بنده بر اثر فشارات روحی وحشتناکی که از نواحی فوق و مشکلات مالی خود را در خانه حبس کرده و دچار حملات وحشتناک عصبی میشوم. فرزندانم که ۲ پسر و ۱ دختر میباشند تاوان وطندوستی پدرشان را می دهند که در بدترین شرایط کشور که عده ای در حال چپاول و جمع‌آوری‌ثروت‌درکشور جنگ‌زده مان‌ببودند دست از درس و مدرسه کشید و غیرتش اجازه نداد پوتین‌های‌ بعثیون مام میهن‌را بی حرمت کنند امروز باید تاوان بدهند و دشمنان انقلاب‌ومدافعان وطن اینگونه انتقام شکست خود را بگیرند و یک معلول جنگی باید شاهد باشد که فرزندانش از سن ازدواجشان بگذرد اما او نتواند با دست خالی و حساب خالی و حقوق نابرابر کاری صورت دهد.

 فرزند ذکورم بیکار و علاف دچار افسردگی شود و در عنفوان جوانی از زندگی خسته شود و صدها مشکلی که علت آن معلولیت جنگی بنده و حمایت نشدن از جانب دولت و ساتا و بنیاد و‌‌...میباشد. حق و حقوق افرادی چون حقیر تل‌انبار‌ می شود و درنهایت هم توسط خائنین به کانادا برده می شود و این قصه هنوز ادامه دارد. والسلام

اللهم عجل لولیک الفرج

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
تا خاوری ها و حسن رعیت ها وحسین فریدون ها وفاضل لاریجانی ها و..........هستند همین آش وهمین کاسه است !!!!!!ننگ بر مسولین مملکت که خودشان دزد وغارتگر اموال مسلمین شده اند !!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi