شناسه خبر : 68634
شنبه 12 مرداد 1398 , 16:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

محاکمه برای یک درب کرکره ای!

جانباز و برادرشهید مهربان رشت - استان ما این همه جرم و... اتفاق میفتد آن وقت یک جانباز دردمند به خاطر یک درب پارکینگ خودش که فرسوده بوده و متعلق به 20 سال است ریموت دار کرکره ای کرده باید محاکمه شود و چندماه در شعبه بازپرسی 12 پل عراق گیلان رشت علاف و سرگردان! چرا که این جانباز و خانواده شهید وکیل و پول نداره !

 خانه ای خریده ام با وام جانبازی بیست ساله و تا سن 70 سالگی باید قسط بانگ بدهیم.! این منزل مسکونی 50متر آن هم در منطقه ضعیف رشت مربوط به بیست سال ساخته شده و داخل منزل باید زندگی چند نفر را بگذرانیم.

 اول بازپرس پرونده با ما ابراز همدردی کرد و اذعان داشت که شاکی دارد اذیت می کند و بعدش نظر منفی اعلام کرد!

خواستم صدای این ایثارگر و شهیدداده گیلانی را فقط به گوش آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه کشور برسانید و تقاضایم فقط درخواست قضاوت عادلانه و حق وبی طرفانه و بازدیداز محل بوده میباشد.

باتشکر ازسایت خوب شما

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بیمه دی بایدمنحل گردداین درخواسته همه ماست.
دادگستری جانبازان هیج ارزشی غافل نیست!بنیادهم بی تفاوت.!!!
مامحکومیم به جان فشانی.به دفاع ازکشوروووو! فریادرسی نیست.امیدواریم جناب ریسی ریاست محترم قوه بدادمظلومان برسند...
ای کاش از جناب شهیدی سوال میکردیدبیمه دی تکلیفش چیست؟.مجددامیماندکه اگربماندوقراردادببندندفاتحه ماهاخوانده است!دوم اینکه تاکی بایدبرخی از مدیران استانی وفرسوده راتحمل کنیم؟.آیاوقت خانه تکانی نیست؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi