شناسه خبر : 68651
یکشنبه 13 مرداد 1398 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شوخی شهیدان صابری و صدرزاده حین درگیری با داعش

ویدئویی از شوخی‌های شیرین شهدای مدافع حرم حین درگیری با تروریست‌های داعشی را مشاهده می‌کنید.

راه شهادت از سال‌ها پیش با از خودگذشتگی سرداران ملی آغاز شد اما بعد‌ها با ۸ سال جنگ تحمیلی، رنگ‌وبوی دیگری گرفت و حالا چندین سال است که مدافعان حرم پرچمدار این راه پر فراز و نشیب شده‌اند، جوانانی که غیرت و همت آن‌ها در این راه همچون گذشته مثال عینی مردانگی شده است.

یکی از ویژگی‌های شاخص شهدای مدافع حرم، شور و نشاط غیرقابل وصف این رزمندگان است که حتی در حین درگیری و جنگ با تروریست‌های خونخوار داعشی نیز به چشم می‌خورد و لحظات نابی از توکل و شور و نشاط مدافعان  حرم را به تصویر می‌کشد. به تازگی ویدئویی از شوخی و نشاط شهدای مدافع حرم مهدی صابری و مصطفی صدرزاده در حین درگیری با دشمن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و درحال بازنشر است.

گفتنی است؛ «سید مصطفی صدرزاده» از رزمندگان مدافع حرم حضرت زینب(س) و فرمانده گردان عمار لشگر فاطمیون بود. او در عملیات محرم به دست تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید. شهید صدرزاده متولد ۱۹ شهریور ۱۳۶۵ در شهرستان شوشتر استان خوزستان در خانواده‌ای مذهبی است. پدرش پاسدار و جانباز جنگ تحمیلی و مادرش از خاندان جلیله‌سادات هستند. نتیجه ازدواج طلبه شهید در سال ۸۶، دختری به نام فاطمه و پسری به نام محمد علی است.

در ادامه می‌توانید ویدئوی مربوطه را مشاهده کنید.

download

منبع: باشگاه خبرنگاران
اینستاگرام
دمتون گرم مردان واقعی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi