شناسه خبر : 68657
یکشنبه 13 مرداد 1398 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

انتشار نماهنگ شهدای تازه تفحص شده فاطمیون

در دو سال اخیر با بازگشت پیکر شهدای فاطمیون که تعداد مفقودالاثرهایشان از مفقودالاثرهای دیگر گروه‌های مقاومت بیشتر است، یاد رشادت‌هایشان بار دیگر زنده شد.

از 22 اردیبهشت ماه 92 که فاطمیون تأسیس شد تا به امروز به دلیل حضور بی‌نظیر رزمندگان افغانستانی در مناطق درگیری سوریه، لشکر فاطمیون بیشترین تعداد شهدای جبهه مقاومت را از آن خود کرده‌اند. رزمندگان افغانستانی بیش از سه برابر ایرانی‌ها در دفاع از حرم اهل بیت(ع) شهید داده‌اند.

بیش از دو سال است که با فروکش کردن درگیری‌های مناطق مختلف سوریه و پیروزی‌های پی در پی گروه‌های مقاومت، کار تفحص پیکر شهدای جاویدالاثر مدافع حرم نیز انجام می‌شود. همین باعث شده که در دو سال اخیر با بازگشت پیکر شهدای مختلف از جمله پیکر شهدای فاطمیون که تعداد مفقودالاثرهایشان از مفقودالاثرهای دیگر گروه‌های مقاومت بیشتر است، یاد رشادت‌هایشان بار دیگر زنده شود.

نماهنگ ویژه شهدای تازه تفحص شده فاطمیون توسط مرکز رسانه‌ای فاطمیون تولید و منتشر شده است. این نماهنگ در ادامه قابل مشاهده است:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi