شناسه خبر : 68659
یکشنبه 13 مرداد 1398 , 14:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نه تبدیل وضعیت نه سنوات نه بازنشستگی!

محمد - بنده شوهر جانباز مظلوم هستم که از داشتن فرهنگ غلط تا زمانی که ازدواج کردیم جهت تعیین درص جانبازی هیچ اقدامی نکرده بود و بعد خلاصه اقدام کرد و ۲۵درصد جانبازی براش زدند. هرچند نمی دونست که چطور عمل بکند.

 با وجودی که بیشترین لطمه را از ناحیه اعصاب و روان دیده ولی درصد اعصاب را کم زدند که اعتراض کرده و قرار است چون مشاوره رفته گفتن بیست اعصاب را میاره.

 حالا بنده که شوهرشم غریب عالمم. سه فرزند معلول لاعلاج وخانم معلول یعنی چهار تا معلول را به دوش می کشم.

حالا ۲۷سال سابقه دارم. مدرک فوق لیسانس دارم و دکتری میخونم ولی حالا نه تبدیل وضعیت میشم نه مدرکم اعمال میشه ونه سنوات ارفاقی می دهند که بازنشست بشم.

صبرم تمام شده. بعضی مواقع قصد می کنم فرار کنم. پست های سازمانی خوب ارث پدریشونه! خجالت نمی کشند وقتی میگن ما پست نمی دهیم!؟ انگار ارث پدرشونه.

 به خاطر خدا اول دفترچه بیمه معلولین را قطع نکنید. دوم کی قانون ایثارگران و معلولین را به اجرا درمی آورید. بدانید وناگهان چه زود دیر می شود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام .ای خدادارم خفه میشم گلویم گرفته .دیگه خسته شدم ۳۵ساله از۱۴سالگی بخاطرحفظ حریم کشورم ونظام جمهوری اسلامی وناموس کشورم روی ویلچرنشسته ام بخداتوی این ۳۵ سال بجای اینکه بی دقدقه به زندگی ادامه دهم .همش دردردورنج وعذاب بوده ام که چطورزندگیم رابچرخانم همش دنبال این مصوبه وان قانون که چراتصویب شده است وعمل نمی کنن.بوده ام .دراین وانفسا باچشم خودمی دیدم ومی بینم که هروزازهرگوشه ای اختلاص ودزدی می شود.وزندگی مسولین راکه اصلا نگودرچه ویلاهایی وفرزندانشان درکشورهای اروپایی .دلم می سوزدودردمی گیرد.وقتی میبینم فرزندم جلوی چشم من اینها رامیبیندوآه میکشد.پس انقلاب برای چه بود.نه اینکه جلوی بی عدالتی واشرافگرایی وچپاول پول نفت ومنابع طبیعی دیگرگرفته شود.پس چه شد.من بعنوان یک بسیجی جانبازقطع نخاعی چه باشم چه شهیدشوم هرگزازمسولین کشوردرهرمرتبه ای که هستند.نخواهم گذشت .وازخداوندخواهان انم که که برسربچه های خودشان همین دردورنجهای مابیاید.تابفهمند.چرابرای چه پول بازنشستگی مارانمی دهید.چرابه چه عنوان .ماجانبازان جانمان راهدیه کشورکردیم .چرادرهربرنامه ای مارانادیده می گیرند.یااینکه نجابت کرده ومثل کارمندان اموزش وپرورش تجمع نمی کنیم .اگردرکشوریک گوش شنوای عدالت خواه است .بشنوددادیک جانبازرا.من حقم رامی خواهم تازنده هستم می خواهم .وگرنه شمارابه خداواگذارمیکنم .وتنهایی باویلچرم جلوی مجلس دولت وهرسازمان ومرجعی که مربوط است خواهم رفت وفریادایاکسی نیست مرایاری نمایدخواهم سرداد.
سلام ، هر یک از جانبازان با مشکلات و مصائبی مواجه بوده که بعلت سیاستهای غلط مسئولان بنیاد ایجاد شده و ربطی به قوانین و آیین نامه ها ندارند لیکن مسئولان بنیاد گزینشی ، سلیقه ای و دلخواه عمل کردند یعنی قانونی برای بعضی جانبازان بدون مشکل اجرا شده و برای عده ای اجرا نکردند و دلیل اجرا نکردن و فرار از پاسخگویی را اشکال قانونی عنوان کردند در حالیکه قانون برای تمام افراد یکسان است.
در همین اوضاع که قوانین و آیین نامه ها بطور گزینشی برای برخی جانبازان اجرا شده و بعضی اجرا نشده اما پرسنل بنیاد اعم از ایثارگر و غیر ایثارگر از کلیه تسهیلات جانبازان بارها برخوردار بودند.
مقایسه عملکرد مسئولان بنیاد در ارتباط با تسهیلات ایثارگران به سه بخش تقسیم میگردد اوووولین گروه جانبازانی که از تسهیلات برخوردار شدند و دومین گروه جانبازانی که هیچگونه تسهیلاتی نداشتند و سومین گروه پرسنل بنیاد که چندین مرتبه از کلیه تسهیلات جانبازان برخوردار شدند.
در هر صورت به جانبازانی که هیچگونه تسهیلاتی تعلق نگرفته ظلم مضاعفی وارد شده در حالیکه مطابق قانون واجد شرایط دریافت تسهیلات بودند اما عملکرد سلیقه ای و گزینشی مسئولان بنیاد باعث محرومیت و مظلومیت قشری از جانبازان شده است.
مسئولان بنیاد تلاش کنند تا جانبازانی که واجد شرایط قانونی دریافت تسهیلات بودند اما با عملکرد سلیقه ای محروم و مظلوم ماندند شناسایی و نسبت به ایفای مسئولیت و اعطای تسهیلات جامانده آنان اقدام کنند. البته شناسایی اینگونه جانبازان که محروم و مظلوم هستند بسیار ساده است زیرا پرونده جانبازی آنها سفید است و هیچگونه تسهیلاتی در پرونده ایشان ثبت نشده است.
به اعتقاد بنده آنگونه ایمانی که لازمه مسئولان بنیاد است وجود ندارد زیرا سالها شاهد ظلم و محرومیت جانبازان بودند در حالیکه خودشان از کلیه تسهیلات استفاده کردند لذا چنین مسئولی هرگز ایمان و اراده لازم برای جبران مظلومیت و محرومیت جانباز را ندارد مگر توبه کنند و حق تعالی توبه ایشان را قبول کند و مالهای اکتسابی که جزو حقوق جانبازان محروم و مظلوم بوده پس بدهند تا بتوانند ظلم و محرومیت جانبازان محروم و مظلوم را جبران کنند
هرگز و هرگز و هرگز چنین چیزی امکانپذیر نیست.
سلام
این آقای یوسف مجتهد چه شد؟ حالش خوبه؟ یک خبری بزنید.
با سلام تورو به فاطمه زهرا وفرزنده شهیدش سیدشهدا امام حسین علیه السلام قیمت میدم به داد بنده و خانواده بنده که سالهای سال است به خاطره بیماری اعصاب و روان شدید و موج گرفتگی پدرم در زمان جنگ و جبهه های حق علیه باطل درحدوده ۴سال مبارزه وحضورداشته ودچارموح گرفتگی و بیماری اعصاب و روان و اختلالات روانی شده و مادرم و برادرم را راهی تیمارستان کرده و روزی نیست و نبوده که مادرم وزنده برادرم و خواهرم را به یاد کتک وآزارروحی وروانی نگرفته باشد وخداشاهده که بنده و مادرم را عریان کرده وباشلاق تا در توان دارد کتک وصرب وشتم میکند وبه بیرون از خانه پرتابمان میکند و شبها بایددربیابان صحراهای اطراف با بدنه خونی و زخمی شب تا صبح را سپری کنیم وبه امام رضا قسم هم اکنون مادرم و برادرم بیمارشده اند وهربه چندوقت درتیمارستان فارابی اصفهان بستری میشوند ودرفقر و تنگدستی و بدبختی بسر میبریم. بنده و برادرم به دلیله بیماری اعصاب و روان که داریم ازدواج نا موفق و منجر به طلاق داشته ایم و تحت هیچ شرایطی انگیزه کاروتلاش که نداریم هیچی.حتی در اجتماع نمیتوانیم ارتباط باافرادجامعه برقرار کنیم.ازشما مقام مسئول محترم و دلسوز درخواست و دعوت میکنم توروخدا یه سری به خانواده بنده و پدرم که زندگیمان رابه خون و آتش کشیده بخداقسم هرروز طلب مرگ ازخدا دارم بزنید وماراازبدبختی وفقروبیماری وپدر جانبازم نجات دهید. باتشکر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi