شناسه خبر : 68677
دوشنبه 14 مرداد 1398 , 10:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشنال‌اینترست:

سپاه پاسداران کابوس شبانه آمریکاست

«سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، تبدیل به کابوس شبانه برای آمریکا شده است. این نیرو، مهم‌ترین سلاح ایران است.»
نشریه آمریکایی نشنال‌اینترست، ضمن انتشار تحلیل فوق تصریح کرد: کاخ سفید در اوایل سال جاری، در اقدامی بی‌سابقه سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد و بعد از این بود که در خلیج فارس و تنگه هرمز با پاسخ قاطع این نیرو رو‌به‌رو شد به‌ طوری‌که یکی از پیشرفته‌ترین پهپادهای خود را از دست داد.
به‌طور کلی سپاه پاسداران بخش قابل توجهی از نیروهای مسلح ایران را تشکیل می‌دهد، اما نفوذ آنها، هم در داخل ایران و هم در منطقه خاورمیانه، به مراتب فراتر از حد تصور است. برای درک کامل نقش سپاه پاسداران باید به روزهای ابتدایی انقلاب برگردیم.
سپاه پاسداران در اوایل انقلاب با هدف دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب تأسیس گردید و کم‌کم به یک وزنه قابل‌توجه در امنیت و حفظ تمامیت ارضی ایران تبدیل گشت. سپاه در جنگ ایران و عراق نقش پررنگی داشت و از آن زمان بود که کم‌کم به بازیگر منطقه‌ای مهمی تبدیل شد. به مرور نیروهای دریایی، نیروی هوایی، شبه نظامیان، نیروهای ویژه و بخش جنگ‌افزارهای سایبری در درون سپاه تشکیل شدند.
با توجه به وظایف گسترده سپاه پاسداران، تقسیم کار بین سپاه پاسداران و نیروهای نظامی متعارف به‌طور کلی تعریف شده است. به‌عنوان مثال: نیروی هوایی ارتش ایران (IRIAF) تمام جنگنده‌های جت را در اختیار دارد، درحالی که اکثر موشک‌های بالستیک در اختیار نیروی هوافضا سپاه پاسداران است. در بخش دیگر هم نیروی قدس، یک واحد نظامی غیرمعمول است که رهبری عملیات نظامی و اطلاعاتی در سراسر خاورمیانه را برعهده دارد.
ایران در سیستم رتبه‌بندی GlobalFirePower جزو ارتش‌های قدرتمند جهان به‌حساب می‌آید. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با توانایی خود برای جنگ‌های نامتقارن و غیرمتعارف در سراسر منطقه مهم‌ترین و مخوف‌ترین سلاح جمهوری اسلامی است که تبدیل به کابوس شبانه آمریکایی‌ها شده است.

اینستاگرام
سلام ، سپاه پاسداران با تبعیت از ولی فقیه تبدیل به فرا ابر قدرت جهانی شده است و همیشه ارزو میکنیم ایکاش سایر ارگانهای کشور نیز همچون سپاه پاسداران بدنبال تبعیت از ولی مسلمین بتوانند فرا ابر قدرت جهانی شوند اما با کمال تاسف شاهدیم انحرافات فکری و دینی بین عده ای از مسئولان که مرعوب عیش و نوش دنیوی شدند راه را اشششتباه رفتند تا بجای کسب قدرتهای عظیم الهی به سوی اشرافی گری سوق پیدا کنند که موجب نزول و افول قدرت مادی و معنوی میباشد.
نظام اسلامی در حالی وارد دهه چهارم انقلاب اسلامی شد که رشد تعالی سیاسی را به نهایت رسانده و از جانب حق تعالی تمام دشمنان داخلی و خارجی شناسایی کرده تا در دوره های بعدی انتخابات نمایندگانی انقلابی و پیرو ولایت فقیه را دستگاه خدمت رسانی به مردم قرار دهند.
بزرگترین راز مذهب تشیع پیروی از ولایت میباشد زیرا مقام ولایت برای شیعیان جانشین امامان معصوم (ع) محسوب میگردد که واسطه فیض الهی از حضرت حق به مردم است در این صورت بخشی از فیوضات الهی برای شیعیان امدادهای غیبی و مقهور شدن دشمنان است. یکی از مهمترین راههای اثبات ولایت فقیه وجود افوام و گروهها و سلایق مختلف در کشور میباشد که قرنهای متمادی با حفظ وحدت در صلح و صفا در کنار یکدیگر زندگی کرده بطوریکه هیچیک از دشمنان ایرانیان در طول تاریخ نتوانسته هیچگونه آسیبی به وحدت و صلح و صفای ایرانیان وارد کنند. چنانچه بخشی از کشور ایران بدلیل خیانت شاهان بی کفایت جدا شده اما همچنان ویزگیهای فرهنگی و قومی و زبان و وحدت را حفظ کردند زیرا جایگاه زعامت شیعیان منحصر به مرزهای خاکی و زمانهای مختلف نبوده بلکه امامت شیعیان در تمام جهان و تمام زمانها در قلوب مردم جاری بوده که ایران را به ابر قدرتی شکست ناپذیر و دارای نفوذ جهانی تبدیل کرده است.
چهل سال دشمنان داخلی و خارجی و نفوذی در مقابل ایرانیان با تمام قدرت و قوا تلاش کردند این وحدت الهی را از ایرانیان و نفوذ و گسترش بین ملتهای جهان بگیرند اما هرچه تلاش کردند نتیجه معکوس عایدشان شده که تلاش و هزینه ها و لشکر کشی دشمنان همچون تبلیغات عظیم رسانه ای باعث سهولت گسترش تشیع در جهان گردیده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi