شناسه خبر : 68699
دوشنبه 14 مرداد 1398 , 15:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نقش ولایت فقیه در انسجام اقوام

سپاه پاسداران با تبعیت از ولی فقیه تبدیل به فرا ابر قدرت جهانی شده است و همیشه آرزو می کنیم ایکاش سایر ارگان های کشور نیز همچون سپاه پاسداران به دنبال تبعیت از ولی مسلمین بتوانند فرا ابر قدرت جهانی شوند؛ اما با کمال تاسف شاهدیم انحرافات فکری و دینی بین عده ای از مسئولان که مرعوب عیش و نوش دنیوی شدند راه را اشتباه رفتند تا بجای کسب قدرت های عظیم الهی به سوی اشرافیگری سوق پیدا کنند که موجب نزول و افول قدرت مادی و معنوی می باشد.

نظام اسلامی در حالی وارد دهه چهارم انقلاب اسلامی شد که رشد و تعالی سیاسی را به نهایت رسانده و از جانب حق تعالی تمام دشمنان داخلی و خارجی را شناسایی کرده تا در دوره های بعدی انتخابات، نمایندگانی انقلابی و پیرو ولایت فقیه را در دستگاه خدمت رسانی به مردم قرار دهند. بزرگترین راز مذهب تشیع پیروی از ولایت می باشد زیرا مقام ولایت برای شیعیان جانشین امامان معصوم (ع) محسوب می گردد که واسطه فیض الهی از حضرت حق به مردم است؛ در این صورت بخشی از فیوضات الهی برای شیعیان امدادهای غیبی و مقهور شدن دشمنان است.

یکی از مهمترین دلایل اثبات ولایت فقیه وجود اقوام و گروهها و سلایق مختلف در کشور می باشد که قرن های متمادی با حفظ وحدت، در صلح و صفا در کنار یکدیگر زندگی کرده اند به طوری که هیچیک از دشمنان ایرانیان در نتوانند هیچگونه آسیبی به وحدت و صلح و صفای ایرانیان وارد کنند. چنانچه بخشی از کشور ایران به دلیل خیانت شاهان بی کفایت جدا شده اما همچنان ویزگی های فرهنگی و قومی و زبان و وحدت را حفظ کردند؛ زیرا جایگاه زعامت شیعیان منحصر به مرزهای خاکی و زمان های مختلف نبوده، بلکه امامت شیعیان در تمام جهان و تمام زمان ها در قلوب مردم جاری بوده که ایران را به ابر قدرتی شکست ناپذیر و دارای نفوذ جهانی تبدیل کرده است.

چهل سال دشمنان داخلی و خارجی و نفوذی در مقابل ایرانیان با تمام قدرت و قوا تلاش کردند این وحدت الهی را از ایرانیان و نفوذ و گسترش بین ملت های جهان بگیرند؛ اما هرچه تلاش کردند نتیجه معکوس عایدشان شده که تلاش و هزینه ها و لشکر کشی دشمنان همچون تبلیغات عظیم رسانه ای باعث سهولت گسترش تشیع در جهان گردیده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi