شناسه خبر : 68739
چهارشنبه 16 مرداد 1398 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دستگاه‌ها ملزم به اجرای قانون خدمات ایثارگران هستند

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با تاکید بر رعایت حقوق ایثارگران در استخدام های ادارات و شرکت‌های زیرمجموعه اظهار کرد: دستگاه‌ها ملزم به اجرای قانون جامع خدمات ایثارگران هستند.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، قاسم ولی‌زاده در شورای امور ایثارگران که در استاندارین برگزار شد، اظهارکرد: تحمل رنج‌ها و سختی‌های آزادگان در برابر دشمنان انقلاب و دین، توسط آزادگانی که با مقاومت و صبر خود دین خود را ادا کردند.

وی با ذکر این مطلب که انقلاب مرهون ایثار ایثارگران است، اضافه کرد: توطئه دشمنان برعلیه انقلاب ما شکل گرفت و میهن اسلامی تحمل هشت سال دفاع مقدس از این آزمون سربلند بیرون آمد.

ولی‌زاده با تبریک سالروز ورود آزادگان، هفته ازدواج و مشارکت‌های اجتماعی، ادامه داد: امروز مشارکت جنبه‌های مختلف دارد و افراد جامعه براساس علاقمندی، در یک حوزه مشارکت دارند.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به این‌که بیان رنج آزادگان و بیان درد جراحت جانبازان برای افراد عادی قابل درک نیست، ادامه داد: دشمن نسبت به ایثارگران کینه دارد اما باید دانست نوع اسارت آزادگان متفاوت از اسارت در جنگ‌های دیگر بود.

وی با ذکر این مطلب که دشمن قصد ضربه زدن به انقلاب و بنیان‌های دینی ما را داشت، افزود: آنچه امروز در دست ماست تحت عنوان میراث انقلاب اسلامی است که این میراث گنجینه گران‌بهایی است که باید آن را حفظ کرد.

ولی‌زاده با تاکید بر این‌که مطالبه ایثارگران به حق است و باید در اولویت دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد، ادامه داد: حقوق ایثارگران در استخدام‌های ادارات و شرکت‌های زیر مجموعه آنان باید رعایت شود.

ولی‌زاده با تاکید بر اینکه بخشی از فرهنگ آزادگان و دوران اسارت آنان هنوز بیان نشده است، بخشی مشکلات و موانع ایثارگران را نیازمند اصلاح قوانین است دانست و افزود: پاره‌ای از مشکلات ایثارگران در سطح استان قابل حل نیست اما تمام دستگاه‌ها ملزم به رعایت قانون ایثارگران هستند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به این‌که فرهنگ ایثار و شهادت باید در قالب هنر معرفی شود، اظهارکرد: دستگاه‌ها در هفته بازگشت آزادگان به نحو احسن از آزادگان تجلیل کنند و گزارش این تجلیل به استانداری ارسال شود.

وی با ذکر این مطلب که رسانه‌ها می‌توانند با آزادگان مصاحبه کنند، خاطرنشان کرد: اگر رسانه‌ای با یک آزاده مصاحبه کند به رسالتش عمل کرده است و علاوه بر آن مردم با آزادگان و فرهنگ ایثار و مقاومت بیشتر و بهتر آشنا خواهند شد.

اینستاگرام
سلام ، اقایان و خانمهای مسئول توجه فرمایند. ایثارگران مشکلات را از طریق این سایت مقدس که مسئولانش با زحمات بسیار زیاد و شبانه روزی با هزینه های شخصی موارد مشکلات و اخبار را به اطلاع مسئولان میرسانند لذا هدف از انعکاس مشکلات برای تهیه خوراک و موضوعات سخنرانی مسئولان نیست بلکه مسئولان بجای تکرار طوطی وار مشکلاتی که ایثارگران کاملا مطلع هستند لازم است اقدام کنند و نتیجه اقدامات و آماری از تعداد مشکلات حل شده را در سخنرانی به استحضار ایثارگران برسانند. یعنی عزیزم مشکل را خودمان میدانیم لذا مسئولان برای حل مشکل اقدام کنند.
همیشه همراه با ذکر مشکلات پیشنهاداتی برای رفع مشکلات ارائه کردیم اما در اکثریت مواقع مشکلات ناشی از حضور مسئولان بی کفایت و بی عرضه بوده است که نیاز به تغییرات در بین مسئولان ذیربط و انتخاب و انتساب مسئولانی از جنس ایثار و شهادت است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi