شناسه خبر : 68746
چهارشنبه 16 مرداد 1398 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مشکلات ایثارگران درمان شود نه اینکه تسکین یابد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی گفت: اشتغال ایثارگران باید درمان شود نه اینکه تسکین یابد، در مطالبه حقوق ایثارگران با رعایت حقوق و قانون از هیچ‌کس ترسی نیست.

مشکلات ایثارگران باید درمان، نه تسکین یابد

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سیدعابس حسینی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، امروز، ۱۶ مرداد در جمع کارکنان این سازمان، با اشاره به اقتدار ایران، اظهارکرد: امروزاگر پهپاد آمریکا زده می‌شود و با تذکر سپاه کسی جرئت ورود پیدا نمی‌کنند به خاطر وجود فرهنگ ایثارو شهادت است آن چیزی که می‌چربد براراده مابقی ابرقدرت‌ها همین روحیه آزادگان و ایثارگران بوده وشاه ‌کلید و نسخه نجات‌بخش ایران همین فرهنگ ایثارو شهادت است.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: کاررا باید دوچندان پیش ببریم نه به روال عادی باید به مسئولان تلنگرزد تا بدانند کجا هستند و خدمت به ایثارگران را جدی‌تر پیگیری کنند.

حسینی ادامه داد: ایثارگران را باید محکم به‌عنوان ذخیره و پشتوانه ایران نگه داشت، اگرچه در برخی موارد به ایثارگران نامهربانی می‌شود، اما وظیفه ما تمجید و خدمت به ایثارگران است.

وی یادآور شد: باید در سرحد توان، باشکوه‌تر به ادای احترام بپردازیم و ایثارگران را تکریم کنیم، ادای دین و احترام یکی از وظایف ما در مقابل ایثار گران است، احترام به ایثارگران و تکریم آنان هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری برای آینده کشوربوده، همین آزادگان و ایثارگران جان‌نثاران انقلاب اسلامی هستند.

حسینی با اشاره به مشکلات ایثارگران، بیان کرد: اشتغال ایثارگران باید درمان شود نه اینکه تسکین یابد، درمطالبه حقوق ایثارگران با رعایت حقوق و قانون ازهیچ‌کس نترسید، هیچ مدیری نباید کوچک‌ترین ترسی به خود راه بدهد و امور را به تعویق بیندازد، کار برای خدا ترس ندارد، ایثارگران را در امورات خود شریک کنید هیچ‌کس و هیچ کاری جلودار ایثارگران نیست.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi