شناسه خبر : 68747
چهارشنبه 16 مرداد 1398 , 12:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دانشجویان ایثارگر را منزوی نکنید!

ناشناس - اینها به خدا و آخرت اعتقاد ندارند که مردم را تحت فشار گذاشتند زیرا فرمودند یدالله مع الجماعه یعنی دست خداوند در جماعت مسلمین است بنابراین خیانت به مسلمانان در راستای اهداف دشمنان اسلام یعنی خیانت به توان دو و لابد مجازات هم به توان دو برسد.

 کسانی که برای جیفه دنیا تمام دین و ایمان و شرافت و وجدان را مفت و مجانی فروختند در دنیا سود نکردند و مورد تنفر و انزجار شدیدی مردم قرار دارند. عشق به مردم و حفظ ایمان و اعتقاد به آخرت در عملکرد مقام معظم رهبری عیان است که کشوری دارای بهترین الگو و نمونه زنده در جهان می بایست خیلی زود به قله های ترقی و معرفت برسد اما کمال تاسف است که عده ای دنیا پرست و وطن فروش با فریب و دروغ در ارگانه ای حکومت نفوذ کردند که مانع از پیشرفت نظام هستند.

 در دانشگاه عده ای از کارشناسان اداری و تعدادی از اساتید دارای روحیه منفی و ضدیت با نیروهای انقلابی هستند و در امور دانشجویان ایثارگر کارشکنی می کنند. به این ترتیب دانشجوی ایثارگر دچار مشکلات دست ساز شده و از قافله تحصیلات عالی محروم می گردد. برای مثال چنانچه اینگونه استادی نمره دانشجو را کمتر از حقش بدهد و دانشجو طبق قانون از تحصیل باز بماند چگونه می تواند اثبات کند؟ در مقابل دانشجویی که علنی عدم اعتقاد به خدا و آخرت را اعلام می کند بهترین نمره را دریافت می کند و در آینده پست های حساس را اشغال می کند و به این ترتیب انقلاب اسلامی از درون نابود می شود.

 اکنون این عده از مسئولان که هیچگونه ایمان و اعتقادی به آخرت و دین ندارند چگونه توانستند مدرک دانشگاه بگیرند و در پست های حساس با نیروهای انقلابی کارشکنی کنند و با فشار اقتصادی بر مردم آنها را وادار به تسلیم در مقابل خواسته های دشمنان نظام کنند؟

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
یکی از اساتید دانشگاه تهران به فرزند بنده نمره 9.8 داده وحتی حاضر به تجدید نظر هم نیست !!!! اینهایی که گفتید عین واقعیت است .جالبه که واحد ایثارگران هم میگویند چون سهمیه رزمندگان هستید به ما ربطی ندارد!!!!!وما فقط مسئول دانشجویان سهمیه جانبازان وخانواده شهدا هستیم !!!!
امده اند ماده 71 قانون جامع ایثارگران را در بند پ ماده 90 قانون برامه ششم به گونه ای تغییر داده اند که ایثارگران نتوانند هیات علمی شوند. عدم الزام به شرط سنی و آزمون را حذف کرده اند.
طبق معمول وقتی ایثارگران به مسئولان مراجعه میکنند به رزمنده میگویند تسهیلات برای جانبازان است وقتی جانباز مراجعه میکند میگویند تسهیلات برای خانواده شهید است وقتی خانواده شهید مراجعه کند میگویند تسهیلات برای رزمنده است وقتی رزمنده مراجعه کند میگویند تسهیلات برای آزاده است و به همین ترتیب فرا فکنی میکنند.
مطابق قانون ایثارگر تعریف شده که در این ارتباط رزمنده با مدت مشخص حضور در منطقه جنگی ایثارگر شناخته میشود. لطفا با احکام قانونی با مسئولان صحبت یا مکاتبه فرمایید تا هنگام رسیدگی به کارشکنی مدارک لازم موجود باشد.
باسلام . شما را به خداقسم میدهم این مطلب را به صورت تیتراول خبر در سایت تان بنویسب:
درحالی که بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی درصورتی که ۲۵ درصد سهمیه قبولی جانبازان بالای بیست وپنج درصد در کنکورتکمیل نگردد باقیمانده آن ابتدا به فرزندان جانبازان زیر بیست وپنج درصد تعلق می گیرد اماسازمان سنجش امسال در دفترچه انتخاب رشته و بخش سهمیه ها ، هیچ اشاره ای به این موضوع ننموده است و شاید با اختیار خود این مصوبه چندساله را ملغی نموده است.
امید است با نشر این مطلب روشنگری نمایید.با تشکر
اگر مسئولان عالی رتبه به نفوذ افرادی کارشکن در امور آموزش عالی یا سایر موارد با نیروهای انقلابی اعتقاد ندارند بیایند تا حضوری به شما نشان بدهیم که چطور با استفاده از موقعیت شغلی تیشه به ریشه ایثارگران میزنند.
عده ای به قوانین مصوب مجلس و هیات وزیران اعتقاد ندارند و با ضدیتی که از نیروهای انقلابی دارند کارشکنی میکنند. مسئول آموزش در انتخاب رشته دانشجوی ایثارگر اخلال میکند و استاد نمره واقعی که حق دانشجو بوده کم میکند در حالیکه مسئولان محترم وزارت علوم انواع مواد قانونی و الحاقاتی در اختیار مسئولان دانشگاهها گذاشتند که بنظر میرسد همچون کیمیا به هر مشکلی بزنند حل میشود اما کسانی خود را به نادانی میزنند و از آیین نامه ها و قوانین مصوب و الحاقی آنها اظهار بی اطلاعی میکنند.
تقاضا داریم برای مسئولان آموزش و اساتید دانشگاهها کلاس اجباری آموزش تسهیلات آموزشی ایثارگران برگزار کنند و خیلی سخت و محکم مسئولان ذیربط را وادار به یاد گیری و مطالعه قوانین و آیین نامه های تسهیلات ایثارگران در آموزش عالی نمایند تا در صورت اثبات کارشکنی و ضدیت در امور ایثارگران هیچگونه بهانه ای مبنی بر بی اطلاعی از قوانین نداشته باشند.
با استفاده و بهره برداری از سخنان و فرمایشات امام راحل (ره) و از نحوه ارتباطات نزدیک رهبر معظم انقلاب با اصحاب دانشگاه ها و دانشجویان جوان و انقلابی و اهمیتی که در امور آموزش عالی کشور قائل هستند و از تعداد ملاقات حضوری اصحاب حوزه و دانشگاه میتوان فهمید که عنایت و استحضار ایشان در خصوص امور دانشگاهها و آموزش عالی کشور بسیار موکد و دارای اهمیتی ویژه است.
در کارنامه تحصیلی ایثارگر ملاحظه میشود دانشجوی ایثارگر نمراتی بالای 18 دارد اما ناگهان دو درس 10 شده که پس از گفتگو با ایشان معلوم شده استاد مربوط از آیین نامه تسهیلات آموزشی مطلع نبوده و علیرغم اعتراض و توضیح موضوع متاسفانه استاد مربوط بطور عمدی نمره را کم کرده است. گرچه تاثیری در دانشجوی ممتاز نداشته و معدل دانشجو بالای 17 شده لیکن آثار کارشکنی در امور ایثارگران بایستی بطور جامع دیده شود.
استاد دیگری با تفکر منفی از انقلاب به کلیه دانشجویان ایثارگر اجحاف کرده که از نحوه تدریس و سخنان ضمن تدریس مخالفت نامبرده با انقلاب اسلامی کاملا مشهود است که این موضوعات به نحوه گزینش اساتید و مسئولان دانشگاهها مرتبط است لذا چنانچه استاد یا کارشناس بتواند از صافی گزینش عبور کند در سخنان و نحوه تدریس و برخورد با ایثارگران طرز تلقی و تفکر منفی ایشان مشخص میشود.
در اوایل انقلاب و دوران دفاع مقدس تعداد استاتید خیلی کم بود اما اکنون که با تعداد زیادی از فارغ التحضلان تقریبا بیکار مواجه هستیم لازم است صافی گزینش تنگ شود تا اساتید مومن و انقلابی با اساتید مخالف با انقلاب و نیروهای انقلابی حذف گردند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi