شناسه خبر : 68765
پنجشنبه 17 مرداد 1398 , 13:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار روز خبرنگاری صندوق شاهد با فاش نیوزی ها

مسئولین روابط عمومی صندوق شاهد به مناسبت روز خبرنگار با مسئولین و خبرنگاران فاش نیوز دیدار کرده و از ایشان تقدیر نمودند.

فاش نیوز - مسئولین روابط عمومی صندوق شاهد به مناسبت روز خبرنگار با مسئولین و خبرنگاران فاش نیوز دیدار کرده و از ایشان با لوح تقدیر و گل به خاطر خدماتشان تقدیر نمودند.

  در این دیدار صمیمانه کریمی مسئول روابط عمومی صندوق شاهد و یکی دیگر از کارکنان خادم صندوق، به دفتر پایگاه خبری فرهنگ ایثار و شهادت مراجعه کرده و با گل و شیرینی و لوح تقدیر، مراتب سپاسگزاری خود را از خبرنگاران فاش نیوز رساندند.

 کریمی در این دیدار کوتاه و دوستانه با تبریک روز خبرنگار از خدمات خبرنگاران فاش نیوز تقدیر نموده و توضیحاتی در باب خدمات صندوق شاهد در ارائه وام ارائه کرد و درخواست همکاری ها و ملاقات های بیشتری را از مسئولین پایگاه خبری برای خدمت رسانی بهتر به قشر هدف نمود.

تصاویر این دیدار به نظر مخاطبان می رسد.

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام فاش نیوز با اون پیامتون حالمو خراب کردید . میتونستی بنویسی روزگارت مظلومانه است ولی ببخشید ما امکان چاپ نداریم . نه اونجور بگی !
ولی اشکال نداره یاری که تحمل نکنه یار نباشد .
فعلا روزت مبارک تا بعد ببینی یاران شهیدت چطور در این ساعات مرهم دل شکسته ما می شن ؟!
روزت مبارک و برای خیلی چیزها ممنون . مراقب خودتان باشید
سلام
روز خبرنگار را به مدیریت محترم و کارشناسان ارجمند فاش نیوز تبریک عرض میکنیم.
اهمیت فعالیت فاش نیوز عزیز برای همگان بویژه ایثارگران معزز آشکار است لیکن مواهب و نعماتی که از وجود فاش نیوز عزیز برای ایثارگران و تحلیل فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ایفا نموده و مترتب شده نیاز به یادآوری ذکر مداوم دارد.
میدانیم هیچگونه تحلیلی با ارزش تر از سخنان ایثارگرانی که بطور مستقیم نقش محوری در انعکاس فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و تاریخ دارند وجود ندارد لذا رسالت عظیمی که فاش نیوز عزیز به دوش میکشد بسیار مهم و ضروری میباشد.
ممکن است بعضی افراد بگویند سایت های متعددی در خصوص فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی فعالیت دارند اما آنها بدلایلی که دارای اعتبار و ارتباط با مسئولان بنیاد میباشند قادر به انعکاس تمام موضوعات بخصوص انتقادات نیستند فلذا فاش نیوز عزیز با عنایت به عدم وابستگی مالی و اداری کاملا آزادانه فعالیت میکند.
مدتی است صندوق سیستم را بسته.چندماهی است سرویس دهی کند شده.آیابهترنیست با صندوق تسویه حساب بکنیم؟
فاش نیوزگرانقدر.یقین بدانیدازصندوق هم توجه ای به ما نداره.بهترین راهکارتسویه حساب با صندوق است.تابرخی نتوانندباپول ماهاپزبدهند.ماشین قشنگ سوارشوندووامی که حق ماست بامحبت به میدهند!به نظرشماراهی جزتسویه حساب مانده؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi