شناسه خبر : 68805
شنبه 19 مرداد 1398 , 16:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توئیت جدید سردار سلیمانی به‌ مناسبت سالگرد شهید حججی

به مناسبت سالگرد شهادت شهید حججی، توئیتی را که صفحه منتسب به سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، منتشر کرده است مشاهده می‌کنید.

روز ۱۶ مرداد بود که شبکه‌های اجتماعی وابسته به داعش، مدعی به اسارت گرفتن یک رزمنده ایرانی در منطقه جمونه شدند. آن‌ها اعلام کردند که این رزمنده ایرانی در نزدیکی پایگاه التنف در مرز عراق و سوریه به اسارت گرفته شده‌است. دو روز بعد یعنی ۱۸ مرداد خبر شهادت این پاسدار مدافع حرم که محسن حججی نام داشت در رسانه‌های داخلی و خارجی پیچید. گروه تکفیری‌تروریستی‌داعش پس از به شهادت رساندن محسن حججی، تصاویری از صحنه شهادت او را منتشر کرد.

و چه دل‌هایی که با دیدن صحنه شهادت این ثمره‌ی شجره انقلاب اسلامی و این پرورش یافته مکتب امام روح اللّه(ره) منقلب شد و چه پرشمار جوانان پاک‌دلی که در حسرت عاقبت پرافتخار وی غبطه در قلوبشان سکنا گزید؛ هیچ یک از ما نبود که عزت و اقتدار و شجاعت بی‌بدیل محسن حججی در میان تروریست‌های جانیِ داعش را دیده باشد و به ایمان و تقوای این شهید صراط حق، که از تحصیل در مکتب عاشورا به دست آمده است، پی نبرده باشد؛  برای فرزندان مکتب امام حسین(علیه السلام) هیچ عاقبتی، بخیرتر و هیچ سرانجامی نیک‌تر از این نیست که در صراط اللّه جان بدهی و چه اعلا و گواراست اگر عاقبت، همچون ارباب بی‌کفنمان حضرت ثاراللّه(ع) در دریای خون غسل شهادت دهی و سر ز تن جدا به دیدار معبود شتاب کنی.

" وَلِلَّهِ الْعِزَّةُ وَلِرَسُولِهِ وَلِلْمُؤْمِنِینَ " ؛ عزتی که خداوند در این آیه برای مؤمنین برشمرده است را آن دسته از مردم عالم که ماجرای شهادت محسن حججی را به وسیله اُذن شنیده و یا به ابزار بصر نگریسته باشند، در این شهید بزرگوار با تمام وجود خویش درک کردند؛ نگاه نافذ و آن حس عزتمندانه‌ای که در وجود این شهید عروج یافته به درگاه حضرت حق در آخرین لحظات عمر دنیوی‌اش تبلور داشت، عظمت راه سیدالشهداء و عزت محصلان این مسیر را نمایان می‌کند.

خوشا به سعادت محسن حججی که حجت خداوند در مقابل چشم همگان شد؛ در ادامه به مناسبت سالگرد شهادت شهید حججی، توئیتی را که صفحه منتسب به سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه، منتشر کرده است مشاهده می‌کنید.

" خداوند بعضی وقت‌ها برای تبلیغ یک چیزی، برای بزرگ نشان دادن عظمت یک موضوعی، یک حادثه را می‌آفریند. شهید حججی برای عظمت‌بخشیدن به همه‌ی عظمت‌های دفاع از حرم بود. به این دلیل باید بزرگ شود که آن بزرگ‌های مغفول مانده را همه متوجه بشوند."

 

توییت سردار سلیمانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi