شناسه خبر : 68809
شنبه 19 مرداد 1398 , 17:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بلیط را بدون پاسخگویی بی تخفیف می دهند!

 فرزند جانباز ۷۰ درصد - من فرزند جانباز ۷۰ درصد هستم. چندی پیش با قطار بن ریل از مشهد به تهران سفر کردم ولی هنگام تهیه بلیط قطار بصورت تخفیف دار خودداری کرده و بر خلاف ماده۴۱ خدمات جامع ایثارگران قیمت تمام بلیط رو از من گرفتند.

 با پیگیری های اینجانب و رایزنی با اداره رفاه بنیاد شهید کل و صحبت با مسئول دفتر آقای دکتر تبریزی به من گفتند که حق با شماست ولی متاسفانه دیگر ادارات و سازمان ها از جمله راه آهن این قانون را نقض می کنند ولی من مجدد از راه آهن پیگیر شدم تا اینکه یک نامه رو به من نشون دادند که در خود نامه نوشته شده بود با توجه به اعلام اداره کل رفاه بنیاد شهید خانواده شهدا و جانبازان۲۵درصد بلیط تخفیف دار تعلق می گیرد.

 تعجب می کنم که بنیاد شهید به جای اینکه حامی افراد و خانواده های تحت پوشش خود باشد ولی مدام از ادارات و سایر ارگان ها میخواد قوانین حمایتی افراد تحت پوشش بنیاد را نقض کنند.

 خواهشمند است که این موضوع رو پیگیری بفرمایید تا ان شاا... از ظلم و ستم وارد شده به افراد ذکر شده در قوانین حمایتی جلوگیری شود.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
تا زمانیکه اقای شهیدی ریاست بنیاد را دارند و حاضر به بازنشسته شدن نیستند، به دلیل نداشتن نظارت براجرای قانون ، همین بی قانونی ها هست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi