شناسه خبر : 68813
یکشنبه 20 مرداد 1398 , 09:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراسم دعای عرفه در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می شود

همزمان با روز عرفه، عزیمت فوج فوج دوستداران سالار شهیدان به شش گوشه گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران و زمزمه ی دعای روحبخش عرفه در جوار شهدائی که راهشان راه سیدالشهداء (ع) بود جلوه ای حماسی و شکوهمند می یابد.

فاش نیوز- امروز یکشنبه مصادف با نهم ماه ذی الحجه، به پاسداشت عزیمت امام حسین ( ع ) در نهم ذی الحجه سال ۶۰ هجری قمری به صحرای عرفات و همزمان با روز وقوف حجاج به صحرای عرفات در سال ۱۴۳۱ هجری قمری، میلیون ها نفر از عاشقان و دلدادگان اباعبدالله ( ع ) در جای جای ایران اسلامی، یکصدا بانگ شکوهمند دعای عرفه را در بارگاه حضرات معصومین ( ع ) و بقاع متبرکه امامزادگان و مساجد و حسینیه ها طنین انداز می کنند.

در این میان عزیمت فوج فوج دوستداران شهداء به شش گوشه گلزار شهدای بهشت زهرا ( س ) تهران و زمزمه دعای عرفه در جوار شهدائی که راهشان راه سیدالشهداء ( ع ) بود، جلوه ای دیگر می یابد.



به گزارش فاش نیوز، زائران گلزار شهداء به جهت تجدید میثاق با شهدای حج خونین و منا و شهدای وطن و حرم، می توانند آیین معنوی دعای عرفه را در گوشه گوشه گلزار شهدای بهشت زهرا ( س ) تهران در جوار مزار مطهر شهیدان و در کنار خانواده معزز ایثارگران از حوالی ساعت ۱۶ با شکوه خاصی برگزار نمایند.

بر این اساس خواندن دعای پرفیض عرفه امروز یکشنبه ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۶ در قطعه ۲۹ جنب ایستگاه صلواتی با نوای شوراگیز حاج حسین سازور و همچنین از ساعت ۱۶:۳۰ در قطعه ۲۶ قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام و المسلمین مجتبی افشاری و قرائت دعای عرفه توسط جعفر طهماسبی برگزار می شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi