شناسه خبر : 68817
یکشنبه 20 مرداد 1398 , 10:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور جانبازان در مراسم دعای عرفه و برائت از مشرکین در صحرای عرفات

نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در کاروان ویژه حج جانبازان از حضور جانبازان در مراسم قرائت دعای عرفه و همچنین مراسم برائت از مشرکین خبر داد

فاش نیوز- نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران در کاروان ویژه حج جانبازان از حضور جانبازان در مراسم قرائت دعای عرفه و همچنین مراسم برائت از مشرکین خبر داد.

به گزارش «ایثار»، سید مستجاد حسینی با اعلام ورود کاروان ویژه حج جانبازان به صحرای عرفات گفت: اعضای کاروان ویژه حج جانبازان روز جمعه 18 مردادماه ساعت 21 وارد صحرای عرفات شدند و پس از استقرار و برگزاری نماز جماعت، در مراسم قرائت زیارت عاشورا حضور یافتند.

حضور جانبازان در مراسم عرفه و برائت از مشرکین صحرای عرفات
وی افزود:  پس از نماز صبح نیز روحانی کاروان روایت‌هایی پیرامون چیستی و اهمیت سرزمین عرفات بیان کرد و جانبازان در مراسم برائت از مشرکین شرکت کردند. مراسم برائت از مشرکین با قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به حجاج بیت الله الحرام در صحرای عرفات برگزار شد و حجاج برائت خود را از استکبار، کفار و ظالمان و نیز دفاع از ملت مظلوم فلسطین اعلام کردند.
نماینده بنیاد در کاروان ویژه حج جانبازان با اشاره به حضور جانبازان در مراسم دعای عرفه افزود: جانبازان زائر در حالی که باران رحمت الهی فضایی دل انگیز به صحرای عرفات داده بود دعای عرفه را زمزمه کردند و سپس برای وقوف به سمت مشعر رفتند و طلوع آفتاب نیز برای انجام مراسم رمی جمره، قربانی، حلق، تقصیر و خروج از احرام به سرزمین منا خواهند رفت.
 

 

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi