شناسه خبر : 68828
یکشنبه 20 مرداد 1398 , 13:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای پیروزی، خط شکن باشید!

ناشناس - گفته شده دولت آمریکا به دلیل پیروی آقای ظریف از رهبر جمهوری اسلامی تحریم شده که این موضوع در افکار عمومی مسلمانان جهان بسیار با ارزش و نیاز به تبلیغات فراوان دارد حتی کسانی که به عملکرد آقای ظریف انتقادات شدید داشتند در این موضوع میبایست تغییر موضع بدهند و از آقای ظریف حمایت کنند.

نکته قابل توجه این ست که تحلیلگران این موضوعات را به شکست آمریکا نسبت می دهند در حالیکه شکست آمریکا در جبهه موجب شکست در سایر جبه ها نمی شود لذا لازم است در تمام جبهه های مبارزه با استکبار جهانی پیروزی قطعی به دست آوریم.

 در مبارزات نظام اسلامی با استکبار جهانی فقط جبهه های مربوط به نیروهای تحت مدیریت مقام معظم رهبری به عنوان خط شکن و پیروز در تمام جبهه ها بودند لذا لازم است سایر جبهه های مبارزه نظیر دولت و مجلس و قوه قضاییه نیز در جبهه های نبرد با استکبار به طور مستقیم وارد شوند و پیروزی های عملی و قابل لمس همچون پیروزی های بزرگ سپاه پاسداران به دست آورند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi