شناسه خبر : 68836
دوشنبه 21 مرداد 1398 , 14:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مسئولین بنیاد تماشاگرند و خوشحال!

ناشناس - هر یک از جانبازان با مشکلات و مصائبی مواجه بوده که به علت سیاست های غلط مسئولان بنیاد ایجاد شده و ربطی به قوانین و آیین نامه ها ندارند لیکن مسئولان بنیاد گزینشی، سلیقه ای و دلخواه عمل کردند یعنی قانونی برای بعضی جانبازان بدون مشکل اجرا شده و برای عده ای اجرا نکردند و دلیل اجرا نکردن و فرار از پاسخگویی را اشکال قانونی عنوان کردند درحالیکه قانون برای تمام افراد یکسان است.

 در همین اوضاع که قوانین و آیین نامه ها به طور گزینشی برای برخی جانبازان اجرا شده و بعضی اجرا نشده اما پرسنل بنیاد اعم از ایثارگر و غیر ایثارگر از کلیه تسهیلات جانبازان بارها برخوردار بودند. مقایسه عملکرد مسئولان بنیاد در ارتباط با تسهیلات ایثارگران به سه بخش تقسیم می گردد اولین گروه جانبازانی که از تسهیلات برخوردار شدند و دومین گروه جانبازانی که هیچگونه تسهیلاتی نداشتند و سومین گروه پرسنل بنیاد که چندین مرتبه از کلیه تسهیلات جانبازان برخوردار شدند.

 در هر صورت به جانبازانی که هیچگونه تسهیلاتی تعلق نگرفته ظلم مضاعفی وارد شده در حالیکه مطابق قانون واجد شرایط دریافت تسهیلات بودند اما عملکرد سلیقه ای و گزینشی مسئولان بنیاد باعث محرومیت و مظلومیت قشری از جانبازان شده است. مسئولان بنیاد تلاش کنند تا جانبازانی که واجد شرایط قانونی دریافت تسهیلات بودند اما با عملکرد سلیقه ای محروم و مظلوم ماندند شناسایی و نسبت به ایفای مسئولیت و اعطای تسهیلات جامانده آنان اقدام کنند. البته شناسایی اینگونه جانبازان که محروم و مظلوم هستند بسیار ساده است زیرا پرونده جانبازی آنها سفید است و هیچگونه تسهیلاتی در پرونده ایشان ثبت نشده است.

 به اعتقاد بنده آنگونه ایمانی که لازمه مسئولان بنیاد است وجود ندارد زیرا سال ها شاهد ظلم و محرومیت جانبازان بودند در حالیکه خودشان از کلیه تسهیلات استفاده کردند لذا چنین مسئولی هرگز ایمان و اراده لازم برای جبران مظلومیت و محرومیت جانباز را ندارد مگر توبه کنند و حق تعالی توبه ایشان را قبول کند و مال های اکتسابی که جزو حقوق جانبازان محروم و مظلوم بوده پس بدهند تا بتوانند ظلم و محرومیت جانبازان محروم و مظلوم را جبران کنند
هرگز و هرگز و هرگز چنین چیزی امکانپذیر نیست.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
به راحتی می خورند و با گذشت زمان قضیه مشمول زمان فقط برای جانبازان استعمال و عملیاتی میشود و برای خود کارکنان ارشد بنیاد به هیچ وجه از حقوق خودشان عقب نشینی نمیکنند .
متاسفانه هرجا بنیاد دخالت کرده جانبازان متضرر شده اند.یک نمونه آن طرح ترافیک است طبق قانون شهرداری موظف است مجوز طرح ترافیک به کلیه جانبازان بالای 25% واگذار کند ولی بنیاد با دخالت بیجا و زدوبند با شهرداری این حق اکثریت جانباران را پایمال کرده است.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi