شناسه خبر : 68877
سه شنبه 22 مرداد 1398 , 14:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پرواز پهپادهای حماس بر فراز سرزمین های اشغالی

رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که چندین پهپاد جنبش حماس بر فراز جنوب سرزمین های اشغالی به پرواز در آمدند.

به گزارش روسیا الیوم، رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که چندین پهپاد جنبش حماس بر فراز جنوب سرزمین های اشغالی به پرواز در آمدند.

وبسایت روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت که دو پهپاد حماس پس از عبور از مرزها و انجام تصویربرداری به نوار غزه بازگشتند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی نیز در ماه جولای اعلام کرد که یک پهپاد که از نوار غزه وارد سرزمین های اشغالی شده بود را سرنگون کرد و از ساکنان شهرک نشین های یهودی غلاف غزه خواست که در پی پیدا شدن یک پهپاد در حالت آماده باش قرار گیرند.

از سوی دیگر، روزنامه اسرائیل الیوم نیز در ماه ژانویه 2019 نوشت که پهپادهای ناشناس توانستند که از یکی از مراکز سری و حساس وابسته به نیروی هوایی رژیم صهیونیستی تصویر برداری کرده و ارتش این رژیم نتوانست هیچ کدام از آنها را سرنگون کند.

این روزنامه در آن زمان نوشت که سربازان اسرائیلی اعلام کردند که پهپادها اقدام به تصویر برداری از این مرکز کرده و موفق شدند که مکان را ترک کنند بدون آن که سرنگون شوند. ارتش رژیم صهیونیستی نیز نتوانست بفهمد که این پهپادها متعلق به چه کسی هستند و حتی نفهمید که از کجا به پرواز در آمده اند یا هدف آنها از تصویربرداری از مرکز نظامی یاد شده چیست.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi