شناسه خبر : 68884
چهارشنبه 23 مرداد 1398 , 10:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بزرگداشت شهدای تکاور برگزار می‌شود

مراسم بزرگداشت شهدای تکاور و شهید ابراهیم خانی در موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس برگزار می‌شود.

مراسم بزرگداشت مقام تکاور شهید سرلشکر «ابراهیم خانی» و شهدای تکاور دفاع مقدس با عنوان «دیدارهای ناتمام» به همت دبیرخانه این مراسم و همکاری حوزه هنری البرز و ارتش جمهوری اسلامی ایران، پنجشنبه 24 مرداد از ساعت 18 برگزار می‌شود.

بزرگداشت شهدای تکاور برگزار می‌شود

اسماعیل آجرلو مسوول دبیرخانه این مراسم ضمن اعلام این خبر افزود: این مراسم برای یادآوری و نشان دادن رشادت‌ها و فداکاری‌های این گروه از رزمندگان دفاع مقدس و بزرگداشت مقام شهدای تکاور بویژه سرلشکر شهید تکاور ابراهیم خانی تدارک دیده شده است که با حضور فرماندهان و مقامات لشکری و کشوری در موزه انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس تهران برگزار می شود.

گفتنی است در مراسم فردا از جدیدترین موزیک‌ویدئوی رضا صادقی در موضوع شهدای تکاور  و فراخوان ادبی «سربازان وطن» نیز رونمایی و از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی تجلیل می‌شود. همچنین مراسم به صورت مستقیم از شبکه افق سیما پخش خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi