شناسه خبر : 68889
چهارشنبه 23 مرداد 1398 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری کنگره ملی الماس‌های درخشان

مدیرکل فرهنگی و تبلیغات بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و همزمان با اعیاد قربان و غدیر، کنگره ملی و همایش‌های سراسری الماس‌های درخشان در تهران و همه استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

یارنسب

به گزارش ایسنا، اسکندر یارنسب با اعلام این خبر گفت: در آستانه ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و همزمان با اعیاد قربان و غدیر، اداره کل فرهنگی و تبلیغات بنیاد به منظور پاسداشت بازگشت آزادگان و گرامیداشت و تجلیل از مقاومت و پایداری این عزیزان و خانواده‌های آنها، برنامه‌های مختلفی را در سراسر کشور برنامه‌ریزی کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری کنگره ملی و همایش‌های سراسری الماس‌های درخشان در تهران و همه استان‌ها و شهرستان‌ها اشاره کرد.
وی با تاکید براین که نام‌گذاری الماس‌های درخشان برای این کنگره، برگرفته از بیانات رهبرمعظم انقلاب در دیدار با آزادگان و اطلاق آنها به این عنوان است، خاطرنشان کرد: مقرر شده که در راستای تجلیل از آزادگان در کنگره ملی و همایش‌های سراسری الماس‌های درخشان، به مناسبت عید غدیر از آزادگان سید و سادات آزاده و خانواده‌هایشان تجلیل شود، همچنین از آزادگان نخبه، حافظین، پژوهشگران و مولفان قرآنی و ... تقدیر خواهد شد.
یارنسب سخنرانی ائمه جمعه و برخی مسئولان بنیاد و تعدادی از آزادگان در نمازجمعه سراسر کشور با محوریت آزادگان و ایثار خانواده آنها، نمایش برنامه‌هایی با حضور آزادگان در صدا و سیما و شبکه‌های استانی برای بیان خاطرات دوران اسارت، اعزام آزادگان به عنوان پیام‌آوران ایثار برای روایت‌گری در مراسم و مجامع، تبلیغات محیطی بنیاد با موضوع آزادگان و هماهنگی با شورای مشاورین وزرا برای تجلیل از آزادگان هر دستگاه و خانواده‌های آنها را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده به مناسبت ۲۶ مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی عنوان کرد.

منبع: ایسنا
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi