شناسه خبر : 68897
چهارشنبه 27 شهريور 1398 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در نامه به رئیس مجلس شورای اسلامی:

حقوق خانواده شهدای کارگر را اعاده کنید

خانواده شهدای کارگر با ارسال نامه به رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار الزام بنیاد به پرداخت حقوق و مستمری کارگران شهید، دریافتی از سازمان تامین اجتماعی به این خانواده ها شدند.

فاش نیوز -  خانواده شهدای کارگر با ارسال نامه به رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار الزام بنیاد به پرداخت حقوق و مستمری کارگران شهید، دریافتی از سازمان تامین اجتماعی به این خانواده ها شدند.

متن نامه خانواده شهدای کارگر به این شرح است:

بسمه تعالی

سلام علیکم

همسران اینجانبان پیش از اعزام به جبهه و همکاری و همراهی با سپاهیان اسلام، کارگر و مشمول قانون کار و تامین اجتماعی بوده اند و در طول دوران اشتغال، حق بیمه خود را به سازمان تامین اجتماعی پرداخت نموده اند. بعد از شهادت، مستمری مربوط به فوتشان پرداخت می شد؛ ضمن اینکه حقوق مربوط به شهادتشان نیز از طریق بسیج و سپاه اعلام و توسط بنیاد شهید پرداخت می گردید. بعدها به مرور زمان مستمری فوت از سازمان تامین اجتماعی به بنیاد منتقل شد و بنیاد نیز پس از در اختیار گرفتن این وجوه، صرفا" احکام نیروهای مسلح را اجرا و از پرداخت مستمری فوت امتناع نمود.

این در حالی است که قانونگذار تاکید نموده هرگونه دریافتی خانواده شهدا به عنوان مستمری، موجب قطع حقوق بازنشستگی و وظیفه و مستمری (به سبب قانون دیگر که برای ما خانواده های شهدای کارگر همان قانون تامین اجتماعی است) نخواهد شد.

خواهشمند است دستور فرمایید ضمن اظهار نظر حقوقی راجع به خواسته فوق، به نحوه لازم این موضوع  پیگیری شده و این درخواست قانونی خانواده شهدای محقق گردد و بنیاد ملزم گردد حقوق و مستمری خانواده ها را که از سازمان تامین اجتماعی دریافت می نماید و در اختیار می گیرد به ما خانواده های کارگری پرداخت نماید.

از طرف جمعی از خانواده های شهدای کارگر مشمول قانون کار و تامین اجتماعی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
سلام وزارت نفت طبق معمول شروع به کارشکنی در مورد استخدامی ایثارگران کرده است. طبق اخرین فراخوان برای استخدامی اصلن ماده 21 قانون جامع ایثارگران رعایت نکرده است و هیچ سهمیه ای تعلق نگرفته است لطفن عزیزان ایثاگر با بنیاد شهید تماس بگیرید و بخوایید که اقدامی انجام بدهند وبه دیوان عدالت اداری هم شکایت بفرما
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi