شناسه خبر : 68900
چهارشنبه 23 مرداد 1398 , 13:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عجایب انقلاب باورنکردنی ست!

ناشناس - تا جایی که به یاد داریم قرار بود تمام تحریم ها پس از امضای برجام برداشته شوند که مشروط به نابودی خودساخته قدرت هسته ای کشور بود اما انگار هر دم از این باغ بری میرسد و زوایای تازه ای از برجام معلوم می شود که به جز خسارات محض هیچگونه نفعی برای ایرانیان نداشته است لذا لازم است مردم از چنین مسئولانی اعلام برائت کنند زیرا مردم ایران طی هزاران سال گذشته هرگز زیر بار ذلت نرفتند و چنانچه قدرتی توانسته حاکم شود خیلی زود با مبارزات گسترده نابود شده است.

 برای اولین مرتبه در تاریخ ایران توافقنامه بین المللی امضا شده که کاملا یکطرفه و همچون کشورهای شکست خورده و ذلت پذیر دیده میشود در حالیکه در آن مقطع نظام اسلامی در تمام جبهه های نبرد به خصوص جنگ با داعش پیروز بوده و هرگز هیچگونه شکستی وجود نداشته است.

 رهبر معظم انقلاب در پاسخ به جوان حزب اللهی که خواستار کلامی آرامش بخش در شرایط کنونی بود فرمود: انقلاب چیزهای عجیب بسیاری دارد که در آینده چیزهای عجیب دیگری دیده خواهد شد. آیا فرمایش رهبر معظم انقلاب حکایت از عملیاتی سری و پنهان بر علیه استکبار جهانی دلالت دارد که به پیروزی قطعی نزدیک است؟

 مطابق فرمایش مقام معظم رهبری در طول انقلاب اسلامی چیزهای عجیب بسیاری دیده شده که صددرصد ماورای طبیعی و معجزات الهی بوده و میدانیم هیچکس بجز قدرت الهی در عجایبی که مشاهده شده دخالتی نداشته لذا باید امیدوار باشیم روزگار تحریم و فشارهای اقتصادی و فلاکت زندگی مردم که ناشی از دشمنی استکبار جهانی تحمیل شده به حول و قوه الهی به وسیله اتحاد معنوی مردم شیعه به زودی به پایان خواهد رسید و هیچ گونه نیازی به سلاح های پیشرفته و خرید و فروش آنها وجود نخواهد داشت زیرا فقط با فروپاشی و نابودی محور اصلی شرارت ها و کانون جنگ افروزی جهان یعنی شیطان بزرگ چنین چیزی قابل تصور است.

 به یاد داریم امام راحل (ره) قبل از فروپاشی جماهیر شوروی سابق پیش بینی کرد و به رهبر آن دوران هشدار داد که مانع از فروپاشی شود گرچه جماهیر شوروی سابق جبهه ضد استکباری قدرتمندی بود که می توانست مانع از نفوذ شیطان بزرگ در منطقه شمال ایران شود اما به دلیل ماهیت حکومت ماتریالیستی نتوانست از قدرت معنوی و اتحاد مردم استفاده کند و دچار فروپاشی شد.
میتوان مشاهده عجایب انقلاب را فروپاشی ابرقدرت های نظامی و در مقابل رشد و توسعه کشورهای اسلامی تعبیر کنیم که این روند موجب امیدواری مسلمانان و پیوستن روزگار پیروزی به ظهور حضرت صاحب الزمان (عج) منجر شود.

ان شاالله

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام ، وعده و مزأه الهی به ملتهایی میباشد که در جهت حق و حقیقت حرکت میکنند همچنان که در قرآن کریم ذکر شده که حضرت داوود (ع) با پرتاب یک سنگ که به اذن الهی با سر جالوت برخورد کرد به درک واصل شد و نمونه های دیگری که در قرن حاضر تمام ملتهای جهان شاهد پیروزی نیروی ایمان به ولایت در وجود و باطن مردم ایران با دست خالی بر ارتش بعثی عراق دارای انواع سلاحهای پیشرفته و حمایت کشورهای جهان بودند و بالعکس وعده نابودی برای کسانی میباشد که بر خلاف جهت حق و حقیقت حرکت میکنند بنابراین هم جهت شدن با جهت حق و حقیقت مساوی با امدادهای غیبی الهی که نیاز به اسلحه پیشرفته ندارد و همچنین حرکتی که بر خلاف حق و حقیقت باشد با وجود انواع سلاحهای پیشرفته محکوم به نابودی است.
این هشدارها برای افرادی بیان میگردد که حقایق را وارونه دیدند و با جبهه حق در ضدیت و کارشکنی کردند بدانند و آگاه باشند چنانچه با هر قدرتی در مقابل شیعیان پابرهنه دارای قدرت ایمان به ولایت قرا گیرند قطعا محکوم به نابودی و فنا میباشند که این نابودی به اذن الهی تا هفت نسل بعد آز آنها تاثیر گذار خواهد شد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi