شناسه خبر : 68902
چهارشنبه 23 مرداد 1398 , 14:11
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این کارنامه خودمه نه سهمیه ام!

سحر - من خودم یک بار کنکور سراسری امتحان دادم با اینکه رتبه م در سهمیه جوری بود که به راحتی میتونستم دانشگاه آزاد پزشکی برم با تصمیم خودم نرفتم و رادیولوژی رو انتخاب کردم. توی دانشگاه معدل الف بودم. کارشناسی ارشد هم امتحان دادم. به خدا رتبه کل من ۱۹ شد و رتبه در سهمیه من یک شد  ولی هر جا میرم توی بیمارستان توی دانشگاه نمیتونم بگم سهمیه ای هستم.

 چون اگر هزار تا قسم بخورم و حتی کارنامه هم نشون بدم بگم خودم درس خوندم باز میگن این هیچ تلاشی نکرده حق مارو خورده و هزار تا حرف دیگه که واقعا آدمو میرنجونه و با روح و روان آدم بازی میکنه الان که من پیامای شمارو می بینم خیلی ناراحت میشم چون میدونم اگر بخوان هیجوقت شمارو به اما و اگر نمیکشن و این حقو ضایع نمیکنن چه بنیاد و چه سنجش البته از سنجش مطمئن هستم که با دادن سهمیه به فرزندان ایثارگر کاملا مخالفه و اگر تصمیم نهایی با اون باشه قطعا این حقو نمیده ولی اینجا باید بنیاد به عنوان نماینده بچه ها نهایت تلاششو انجام بده.

 متاسفانه کم کاری هم زیاده ولی بچه ها میتونن با جدیت از این حق قانونی کوتاه نیان و اینو به بنیاد اعلام کنن و حتی شده به دیوان عدالت اداری شکایت کنه. بالاخره حتی اگر هم درست نشد خیال آدم راحت میشه از بابت اینکه تمام تلاششو کرده.

در نهایت امیدوارم که نهایت سعی خودتونو بذارید و پیگیری کنید و به حق خودتون برسید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام وعرض احترام عرض شود به محضر فرزندان شاهد خصوصاً فرزندان جانبازان تاشهرهمین باشدوشهریارهمین تاوقتی دولت نگاهش این باشدکه بین جامعه هدف ومردم تفرقه بیندازدوحکومت کندآش همینست وکاسه همین وقتی دولتیان آنچه را که قانوناً وظیفه اشان بوده وانجام نداده وفقط شعارهای فریبنده ومعاویه صفتانه سردهندنتیجه اش این میشود که بعضی ازمردم نیز کوفی صفتانه گفتارورفتارکنندتمامی رنج جانبازان به همین ختم نمیشود که فرزندان ما در دانشگاهها جزو برترین دانشجویان میباشندولی تازه بعدازفارغ التحصیلی هم باتوجه به مصوبه محترم مجلس شورای اسلامی که آنهم فقط درحدشعارباقی مانده که25%سهمیه استخدامی ادارات ودوائردولتی از بین فرزندان جامعه هدف ولی چه گویم اگرگویم زبان سوزد اگرپنهان کنم مغزاستخوان سوزد لذا همان استخوان سوزدبهترست ولی درادامه عرایضم این جمله را اضافه کنم بیش ازهمه وقتی میسوزم وبناچارمیسازم اینکه دولتیان ومجلسیان و...جلوی دوربینها خودرا مدیون ومرهون ازجان گذشتگی شهداء،آزادگان سرفراز وجانبازان واقعی مینامند انگارقلبم ازسینه بیرون زده ولی حضرات دوربین خدا را فراموش کرده اند یادتان باشدشما به اصطلاح نمایندگان مردم که در واقع بیشترتان جیره خواردولتین چندماهی بیشترفرصت نداشته هرچندبرای خودتان اینقدر پنجاه پنجاه از قدرت خوداستفاده کرده که هفت نسلتان را هم تاًمین خواهدکردولی ازسیاست بدور واما دولتیان 2سال دیگه نهایتاً وقت دارین اگرجناب عزرائیل زودتر به سراغتان نیایدتازه بعدش مصنونیت ها برداشته شده و آن وقت شاید شاید از دل منو امثال من که خانه نشین شده ایم آب خورده بااینهمه خطاب به شما دولتیان هنوزهم وقت داشته واز این نعمت خدمت که خداوند مهربان دراختیارتان گذاشته جهت رفع مشگل، اول بقیه ملت واگرزیادآمد خانواده شهداء،آزادگان سربلندوجانبازان فداکار چراکه ما جامعه هدف ازبس مملکت راچاپیده ایم وازبس که حق وحقوق دیگران را حیف ومیل کرده ایم و........

معلول دفاع مقدس
سلام ، در خصوص فرمایش کاربر گرامی که سازمان سنجش با سهمیه ایثارگران مخالفت دارد حرف جدیدی است و نیاز به مدارک و حداقل اثبات ادعا دارد. گرچه ایثارگران دانشجو در دانشگاهها بارها از مخالفت مسئولان اداری و اساتید ضربه خوردند و با مشکلات زیادی مواجه شدند اما اینکه سیاست سازمان سنجش زیر سوال برود موضوعی قابل تامل است بویژه در کنکورهای اخیر که داوطلبان ایثارگر با رتبه عالی در دانشگاههای درجه پایین پذیرفته شدند و بارها از سایت مقدس فاش نیوز اطلاع رسانی و خواهان رسیدگی شدیم اما طبق معمول مسئولان کار خودشان را کردند تا بی توجهی به هشدارهای ایثارگران باعث لطمات و صدمات فراوانی به نظام اسلامی شد.
جمهوری اسلامی دارای قانون اساسی میباشد که شیرازه حاکمیت را با راهبردهای عالمانه رهبر معظم انقلاب تبیین و به اجرا میگذارد تا آرمانها و اهداف نظام اسلامی محقق گردد لذا چنانچه در برخی ارگانها صداهای مخالفت با اصول انقلاب اسلامی وجود داشته باشد موضوع عجیب و جدیدی نیست بلکه اقدامات عملی بر علیه راهبردها و آرمانهای انقلاب اسلامی که از روی سیری و جهالت بوجود آید و تفاوت اینها با مردمی که برای اجرای راهبردها و آرمانهای انقلابی هزاران شهید و جانباز را تقدیم کردند از زمین تا آسمان است بنابراین میبایست کارشکنی و ضدیت با نیروهای انقلابی و صاحبان نظام اسلامی توسط عوامل حاکمیتی جستجو و اصلاح گردد.
سهمیه فرزند من جانباز بیست درصد کشک است فقط برای بستن دهان و کلام ما بود و بس.به خدا واگذار کردیم
فاش نیوز عزیز لطفا پیگیر طرح اصلاح بند الف ماده ۹۰ باش لطفا خبری برامون بزار چرا این طرح ۲ساله در کمیسیون آموز ش بلاتکلیفه مگه میخوان کوه بکنن بابا فرهاد ۲ساله بیستون رو سوراخ کرد اینا بعد دو سال نتونستن اشتباه شون رو اصلاح کنن؟
این طرح یه ماهه تو کمیسیون اموزش اصلاح شده الان تو نوبت صحن علنیه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi