شناسه خبر : 68906
چهارشنبه 23 مرداد 1398 , 15:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نخستین گام برای «اسناد آزادگان» برداشته شد

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: آقای ده نمکی مجموعه گرانسگی را در اختیار بنیاد شهید قرار داد که این مجموعه به محصولات فرهنگی تبدیل خواهد شد.
به گزارش خبرنگار نوید شاهد، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن کاویانی راد، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم امضای تفاهم نام بین معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید با «مسعود ده نمکی» که براساس آن هزاران سند صوتی، متنی و تصویر گردآوری شده توسط این کارگردان نام آشنای کشور در اختیار بنیاد شهید قرار گرفت، اظهار کرد: در این مراسم قرار است مجموعه ای از اسناد ماندگار و ارزشمندی که به همت آقای مسعود و ده نمکی و همکارانش در طول سالیان پیرامون موضوع آزادگان گردآوری شده، به بنیاد شهید اهدا شود.
 
نخستین گام برای «اسناد آزادگان» برداشته شد / امروز شاهد غنی سازی خزانه اسناد فرهنگی بنیاد شهید هستیم

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید اضافه کرد: این اسناد امروز به عنوان مجموعه ارزشمندی در اختیار ما قرار می گیرد تا بتوانیم با استفاده هرچه بیشتر از این مجموعه ارزشمند و گرانسنگ ماموریت و وظیفه خود را غنی تر و پربارتر سازیم. امیدوارم بتوانیم از این خزانه پرارزش در تولید محصولات فرهنگی، تکمیل اسناد آزادگان و آثاری که در اختیارمان قرار می گیرد، استفاده کنیم.

گفتنی است مراسم امضای تفاهم نام بین معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با «مسعود ده نمکی» و تجلیل از تعدادی از آزادگان شاغل در بنیاد شهید با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن کاویانی راد؛ معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید، مسعود ده نمکی؛ کارگردان سینما، حسین ظریف منش؛ مدیر عامل بنیاد بین المللی غدیر، سیدمنصور میرمرادی؛ معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید، رحیم نریمانی؛ مدیرکل مرکز اسناد و انتشارات بنیاد شهید به همراه تعدادی از جانبازان شاغل در بنیاد شهید صبح امروز، بیست و چهارم مرداد، در سالن جلسات معاونت فرهنگی بنیاد برگزار شد.

منبع: نوید شاهد
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi