شناسه خبر : 68908
شنبه 26 مرداد 1398 , 12:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تا در میان ما هستند قدرشان را بدانیم!

همه آنهایی که پدر شدند می دانند که گذشتن از فرزند برای پدر چقدر سخت است. شاید فکر کردن به آن هم برای خیلی ها مشکل باشد. واقعاً این طور است که پدر حاضر است جان خودش را بدهد اما در پای فرزندش خاری نرود.

یکی از اسرار عید قربان همین است که انسان برای رضایت خداوند و به امر او، فرزندش را به قربانگاه می برد. آن هم فرزندی مثل اسماعیل که مظهر تام و تمامی از همه اسماء خداوند است.

رحمت خدا بر خمینی که این داستان هایی را که ما شنیده بودیم را برای ما عینیت بخشید. ما داستان ابراهیم و اسماعیل را در قرآن و پای منبرها شنیدیم ولی او بود که یک امت را ابراهیمی و اسماعیلی کرد. پدرانی که برای رضایت جانشین ولی خدا، نه یک فرزند بلکه چندین فرزند خود را به قربانگاه فرستادند و هنوز شرمنده امام بودند و خود را بدهکار خمینی می دیدند.

طبق آمارهای رسمی 8188 نفر پدر دو شهید، 631 نفر پدر سه شهید، 82 نفر پدر چهار شهید، 21 نفر پدر پنج شهید، 6 نفر پدر شش شهید، یک نفر پدر هفت شهید، یک نفر پدر 8 شهید و 2 نفر پدر 9 شهید داریم که جگرگوشه های خود را تقدیم این نهضت کردند و حرف امام خمینی را روی زمین نگذاشتند.

این ها مظهر قدرت مملکت ما هستند. سرمایه های انقلابند. تا زنده اند قدرشان را بدانیم.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi