شناسه خبر : 68909
پنجشنبه 24 مرداد 1398 , 08:29
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با برپایی همایش دبیران استانی؛

آغاز نقش آفرینی جمعیت جانبازان در انتخابات

جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با برگزاری همایش دبیران استانی، برای حضور موثر این جمعیت در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی زمینه‌سازی می‌کند.

فاش نیوز - جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با برگزاری همایش دبیران استانی، برای حضور موثر این جمعیت در انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی زمینه‌سازی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی، سی و پنجمین جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی روز گذشته با حضور اکثریت اعضای این شورا برگزار شد.

اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان در این جلسه برگزاری همایش یک‌روزه دبیران استان‌ها را تصویب و تاکید کردند: این همایش با هدف تبیین و تشریح اهداف ساختار استانی و شهرستانی جمعیت و شرح وظایف آنها، بازخوانی ابعاد احکام صادره و توجه به جهت گیری اقدامات ناظر بر احکام،توجه ویژه به بهره برداری از فضای مجازی برای به نمایش درآوردن ظرفیت‌های استان و شهرستان‌های تابعه بر مبنای اساسنامه و مرامنامه جمعیت و حضور موثر جمعیت در انتخابات و جامع مرتبط و برنامه های پیش بینی شده برگزار می‌شود.

در این جلسه همچنین متن نامه جمعیت جانبازان به رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به تصویب رسید که در بخشی از آن آمده است: «انتخاب گفتمان مناسب از درس‌ها و عبرت‌های ۴۰ ساله گذشته، در به صحنه آوردن آرای مردم پای صندوق‌های رای موثر بوده و هست. عنایت ویژه مقام معظم رهبری به این مهم طی ۲۰ سال گذشته با ۶۵ نوبت بیان ابعاد گفتمان و روشنگری نسبت به ضدگفتمان‌های بدلی و کاذب می‌طلبد تا در قالب واژگانی اندک، آهنگین و خوش تکرار گفتمان انتخاباتی‌مان را رقم بزنیم. ادله کافی از نظرسنجی‌های علمی به دست آمده پشتوانه کارشناسی سنجیده‌ای برای تصمیم گیری مناسب است. اعتراضات پیدا و پنهان مردم از ناکارآمدی دولت، وعده های عمل نشده، آشفتگی اقتصادی، بیکاری فراگیر، مهار گسیختگی قیمت‌ها، تعطیلی نظارت بر ارائه خدمات و... از اهم گلایه مندی های مردم از دستگاه اجرایی و جریان فکری حاکم بر آن است».

جمعیت جانبازان ضمن اعلام پیشنهادهای گفتمانی خود به شورای ائتلاف، در این نامه خاطرنشان کرده است: «تجربه موفق رسانه ملی برای پشتیبانی گفتمان‌سازی مقام معظم رهبری از نخبگان با پخش جمله «بنده در دفاع از جامعه نخبگان و از حرکت علمی کشور تا نفس دارم ذره‌ای کوتاه نخواهم آمد» نشان داد میدان‌داری صدا و سیما در ایجاد شور و تحرک به این شیوه قابل دستیابی است  می‌توان از این تجربه موفق در محور قرار گرفتن منشور گام دوم به عنوان جوهره شکل گیری گفتمان مجلس یازدهم استفاده کرد و تحقق اجرای مطالبات هفت بندی حضرت آقا را از طرف مردم گفتمان اصلی و فراگیر قرارداد».

در آخرین جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی همچنین مقرر شد پیش‌نویس نامه این جمعیت به رییس‌جمهوری برای پیگیری مطالبات جانبازان تهیه شود.

صدور احکام ۲۰ نماینده استان و چندین نماینده جمعیت در شورای ائتلاف استان‌ها، شرکت فعال جمعیت در شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب و حضور نماینده جمعیت در دبیرخانه شورای مرکزی، ابلاغ ساختار تشکیلات و سازمان استان‌ها به دبیران استانی، دیدار با خانواده شهید حاتمی،‌ از شهدای حادثه سقوط جرثقیل در حج سال 94، تهیه فرم یاران جمعیت جانبازان در سایت این جمعیت برای کسانی که نه جانباز هستند و نه فرزند جانباز، اما تمایل به همکاری با این مجموعه دارند و نیز ایجاد 31 کانال استانی در پیام‌رسان سروش با نام و ID یکسان از اهم فعالیت‌های این جمعیت در طول یک ماه گذشته بوده است.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
خب من دیگه نرفتم خودمو جزو یاران جانباز معرفی کنم خودتون می دونید کسی که سی سال و اندی در مسیر باقی مانده دیگه روشی برای اثبات صداقتش بلد نیست هر وقت کاری بود خیرم کنید
سلام.ماازجمعیت دفاع ازایثارگران درخواست رسیدگی و اجرایی شدن ماده38برای کل جانبازان کشورراخواستاریم خصوصااشتغال بگیران با حکم ازکارافتادگی وزارت دفاع و نیروهای مسلح.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi