شناسه خبر : 68913
پنجشنبه 24 مرداد 1398 , 11:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تفاوت جایگاه پیام مستضعفین و مستکبرین


دیدار روز سه‌شنبه ۲۲ مردادماه هیأتی از سوی جنبش انصارالله یمن با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بلافاصله  در صدر اخبار رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی قرار گرفت و اندیشکده‌های مختلف  به صورت تحلیلی بر روی مفاد این دیدار مهم متمرکز شدند . این دیدار تاریخی اما یک اتفاق بسیار جالب و قابل تامل نیز در بطن خود داشت، نامه‌ای از سوی سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن، تقدیم حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای شد و معظم‌له فی‌المجلس نامه را گشوده و آن را خواندند در حالی که می‌توانستند آن را کناری بگذارند و پس از پایان دیدار بگشایند و مطالعه کنند. این حرکت نمادین و در عین حال واقعی و صمیمانه، دو ماه پس از آن انجام شد که بلندپایه‌ترین مقام دولت ژاپن، پیامی را از سوی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای رهبر معظم انقلاب اسلامی آورد که ایشان آن پیام را نپذیرفتند و با ذکر دلایل متعدد، فی‌المجلس، از پذیرش آن خودداری کردند، اقدامی که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی داشت.
تفاوت رفتار ایشان در پذیرش دو پیام متفاوت ظرف دو ماه، از یک سو نشان از تفاوت جایگاه پیام مستضعفین و مستکبرین در نگاه رهبر عظیم‌الشان انقلاب بود و از سوی دیگر نشان از این واقعیت دارد که مسیر حرکت مردم منطقه تغییر کرده و در حال عبور از گردنه‌ای تاریخی است که در آن، جایگاه جنبش‌های مردمی و انقلابی، به‌مراتب تأثیرگذارتر از تصمیمات زورگویان جهان و دولت‌های دست نشانده آنان شده و برکات این ترتیبات جدید، بزودی نمایان خواهد شد.

اینستاگرام
سلام ، پیروی از آیات قران کریم و سنت پیامبران و ائمه معصوم (ع) در حرف و عمل رهبر معظم انقلاب عیان و آشکار است که این عمل و تفاوت قائل شدن بین پیام شیطان بزرگ و فرماندهان مقاومت اسلامی از نشانه های آشکار و علنی در اعمال و گفتار رهبر معظم انقلاب است.
در قرآن کریم هنگامی که اشراف قریش به پیامبر اکرم (ص) پیام دادند که مستضعفان و پابرهنه ها را از اطرافت دور کن تا مذاکره کنیم اما پیامبر اکرم(ص) در مقابل این پیام به قرآن کریم و پیام حق تعالی عمل کرد یعنی بی اعتناعی به پیام اشراف قریش و توجه به مستضعفانی که همواره در مسجد و مکانهای مختلف در کنار پیامبر اکرم (ص) بودند در تاریخ ثبت کرده است.
بطور طبیعی و عقلانی صرفه نظر از اعتقادات و گرایشات دینی هر شخصی بجای رهبر معظم انقلاب بود پیام شکست خورده را رد میکرد و پیام پیروز در میدان را می پذیرفت تا پیامی بزرگ و تاریخ ساز به تمام ملتهای جهان باشد لیکن نکته بسیار قابل توجه و لازم برای تفکر در آیات الهی و خداشناسی اینست که : انتشار این پیام که بزرگترین شکست استکبار و پیروزی متوالی و متواتر جبهه مقاومت اسلامی که تعیین کننده سیاستهای جهانی میباشد و بسیار با ارزش و تاثیر گذار بوده اینچنین بوسیله رهبر معظم انقلاب از طریق غول های رسانه ای که با میلیاردها دلار سرمایه گذاری بصورت تمام و کمال در اختیار جبهه استکبار جهانی قرار دارند با ذکر تمام جزییات همراه با فیلمها و عکس های مفصل به نفع و سود جبهه مقاومت اتسلامی و مردم مسلمان به تمام مردم جهان مخابره و اطلاع رسانی گردیده که نکته ای بسیار قابل تامل و تفکر برای مومنان و ولایتمداران است.
مستضعفان ومحرومان ذخایر نظام هستند ,در هر فراخوانی به نفع نظام لبیک گو ,ومی شتابند ,منتها این دولتها هستند که سیاست امور ومدیربت را به نفع انان بایستی تغییر دهند .
چه بودجه دولتی نصیب ثر وتمندان شد ورفتند باارز بیت المال به خارج ,واسه عیش ونوش .ووووووووو
گوسفندی که 18 سال پیش گرفتم 30 هزار تومان امروز همان را 1م 800 شده نگرفتم .آیا حقوقم که 150 بود60 برا بر افزایش داشت ؟
یعنی باید حقوقه 9 ملیون بشه ولی الان یک سوم یعنی 3 م .
همه اجناس همبن طور هیچ تناسبی با دستمزد ندارد .این فقط یک مثال بود .
بعلاوه رمز بقای هر دولتی حمایت همه جانبه از محرومین می باشد .که دراین زیر مجموعه محرومین," ایثارگران معزز دوران جنگ " هستند که سهم بسزایی در بقا ءواستمرا ر دولتها داشته ودارند .
شناسنامه هرخانواده محروم و ایثارگری تمام مهر انتخابات های نظام خورده ودیگر جای خالی ندارد ,
اما بسیار میدانم ومی بینم شناسنا مه هایی که اصلا"به صندوق نرفتند وترلیاردر شده وفربه تر می شوند واعتقاد به نظام نداشته و مشارکت ومهر تایید ندارند .
دولت بایستی حساب مارا از آنها جدا کند .(در عمل والله که جدا بوده )
ما اشتباه می کنیم ,یاآنها درست فکرکرده اند؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi