شناسه خبر : 68917
پنجشنبه 24 مرداد 1398 , 11:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کتاب «امن‌ترین جای دنیا»

مدیر ادبیات اداره‌ کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:
 

 

 

«ستاره عرفانی راد» گفت: قصد داریم تا در هفته دفاع مقدس امسال از کتاب «امن‌ترین جای دنیا» در اهواز رونمایی کنیم و آن را در اختیار علاقه‌مندان به حوزه ادبیات دفاع مقدس قرار دهیم.

 

بزودی از کتاب«امن ترین جای دنیا» در اهواز رونمایی می شود

 

به گزارش از اهواز، «ستاره عرفانی‌راد» مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جمع تعدادی از نویسندگان فعال حوزه دفاع مقدس خوزستان اظهار داشت: کتاب «امن‌ترین جای دنیا» با نویسندگی «مرجان داودی» چاپ و منشر شده است.

 

وی افزود: این اثر که با همت و مشارکت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با انتشارات «سرزمین نور» به زیور چاپ آراسته شده شامل 13 داستان کوتاه در حوزه دفاع مقدس است.

 

مدیر ادبیات و انتشارات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: قصد داریم تا در هفته دفاع مقدس امسال از این اثر در اهواز رونمایی کنیم و آن را در اختیار علاقه مندان به حوزه ادبیات دفاع مقدس قرار دهیم.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi