شناسه خبر : 68922
پنجشنبه 24 مرداد 1398 , 12:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانم به این شطرنج!

خوب به این تصویر نگاه کنید! این درست که ولی امر مسلمین جهان بیشتر از هر ورزشی، از والیبال سخن می‌گویند لیکن دست به مهره‌ی حضرت آقا نیز بسی شیک و مجلسی و تمیز است؛

حسین قدیانی -  خوب به این تصویر نگاه کنید! این درست که ولی امر مسلمین جهان بیشتر از هر ورزشی، از والیبال سخن می‌گویند لیکن دست به مهره‌ی حضرت آقا نیز بسی شیک و مجلسی و تمیز است؛ دیروز با نگشودن پیام ترامپ و لایق ندانستن او حتی برای جوابی، به جبهه‌ی استکبار کیش دادند و امروز با گشودن در لحظه‌ی پیام رهبر جنبش انصارالله و پاسخ از سر مهر و محبت به یاران سیدعبدالملک بدرالدین رسما فراعنه‌ی عالم را مات کردند!

خوب به این تصویر نگاه کنید! این دقیقا عکس آن خاورمیانه‌ی جدید مدنظر سران اتاق بیضی است که ۲۰ سال پیش نقشه کشیدند تا در غرب آسیا، نه خبری از حزب‌الله لبنان و سیدحسن نصرالله باشد؛ نه اثری از سوریه و بشار اسد! خامنه‌ای اما استادتمام چیدن مهره‌ها در صفحه‌ی سیاه و سفید منطقه برای پیشبرد اهداف الهی است! گمانم این ابرمرد عصر آخرالزمان هیچ کدام از رمان‌های مطول جنگی و کلاسیکی که در جوانی و نوجوانی خوانده را حرام نکرده!

عجیب باهوش و زیرک و کیس است این سید احرار عالم! حزب‌الله لبنان کم بود؛ حالا انصارالله یمن هم به خار چشم شیاطین عالم اضافه شده! و این همان جنبشی است که اگر در شریعت، به رهبر ما به چشم یک مرجع مسلم نگاه می‌کند، در سیاست نیز خامنه‌ای را رهبر یگانه‌ی خود می‌داند! ۲۰ سال پیش دشمن عزم خود را جزم کرده بود تا محور مقاومت از هم بپاشد لیکن حضرت ولی امر چنان آرایشی به بزرگانی چون حاج‌قاسم و نصرالله بخشید و چنان استادانه مکان استقرار امرای لشکرش را مشخص کرد که اینک جهان اسلام، صاحب بازوی دیگری نیز باشد؛ انصارالله!

خوب به این تصویر نگاه کنید! این تصویر سحر است، دقایقی قبل از طلوع آفتاب! و قدرمسلم خامنه‌ای، نه‌فقط افتخار جهان تشیع و مرجعیت شیعه، بلکه ناظر بر ثبات قدمش در موضوع فلسطین مایه‌ی فخر آحاد مسلمین است! قسم به قلم، هم خمینی به جانشینش افتخار می‌کند؛ هم مهدی موعود که جان عالم به فدای قدوم نازنینش باد، به نائبش! مرحبا به این پرچم‌داری! و به این اقتدار! مرحبا به این عزت! و به این عظمت! بی‌خود نیست ما معتقدیم؛ دست امیرالمؤمنین هم‌چنان بالاست! اساسا هر جنبش اسلامی، دقیقا عین حزب‌الله و انصارالله، ولایت فقیه را امتداد ولایت محمد رسول‌الله و علی ولی‌الله می‌داند! و اگر نداند، می‌شود حکایت مرسی! تعظیم کن خانم رایس! و تعظیم کنید آقای کلینتون، آقای اوباما و آقای ترامپ در برابر رهبری که دیروز آن‌جور کیش‌تان داد و امروز این‌جور مات‌تان کرد! آری! ریش و قیچی منطقه، دست آقای ماست؛ آقایی با عطر خوش غدیر که جز در برابر خدا سجده نمی‌کند!

اینستاگرام
سلام ، با وجود عده ای از مسئولان که سرسپرده گرین کارت و مفلوک برای چند روز عیش و نوش در دنیای دو روزه شدند باید همچون دوران قاجار مملکت به دست دشمنان و اجانب چند تکه و مردم در فلاکت و بدبختی گوشت مردگان بخورند و میلیونها نفر از گرسنگی و فقدان درمان جان بدهند اما چگونه توانستیم با وجود دشمنان داخلی و اختلاسها و کارشکنی و جاسوسان و انواع حملات اقتصادی و هجمه های فرهنگی و بلبشوی اجتماعی و انقباظات و تنگناهای سیاسی تک قطبی کردن کشور توسط دشمنان خارجی و جنگ نیابتی با خونخواران و وحشیان داعشی میبایست فکر کنیم چه عاملی باعث شده کشور با عزت و پیروز در جهان سربلند باشد؟
اگر مسئولان در داخل کشور همراه و همگام با سپاه پاسداران گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بودند قطعا مشکلات و فشارهای وارده دشمنان بر مردم بدون اثر یا بمراتب کمتر بود زیرا چنانچه منابع و عواید از ثروتهای بیکران کشور اسلامی و نعمات الهی بین اقشار مردم با عدالت توزیع شده بود هرگز هیچیک از ایرانیان در مضیغه مالی و مشکلات زندگی و اشتغال قرار نداشتند لیکن با کمال تاسف عده ای فریبکار و سرسپرده کرین کارتی منابع و عواید مملکت را به باد دادند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi