شناسه خبر : 68923
پنجشنبه 24 مرداد 1398 , 12:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قهرمان‌سازی آمریکایی‌ها با فیلم‌های تخیلی!

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

«محمد اسماعیل سعیدی» گفت: آمریکایی‌ها از آنجا که قهرمانی ندارند، رو به ساخت فیلم‌های تخیلی می‌آورند تا برای خود ابرقهرمان خلق کنند.

 «محمداسماعیل سعیدی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو در تبریز با بیان اینکه برخی شهدای دفاع مقدس خیلی مظلوم واقع شده‌اند، اظهار داشت: در طول 8 سال دفاع مقدس در برابر ایادی استکبار جوانان زیادی با جان‌فشانی از خاک وطن دفاع کرده‌اند که با گذشت بیش از 30 سال خیلی از آنان را نتوانسته‌ایم به نحو احسن برای نسل جدید انقلاب بشناسانیم.

وی ادامه داد: در زمان جنگ تحمیلی افرادی با نگرش‌های مختلف از اقشار متنوع جامع در برابر دشمن تا دندان مسلح متحد شدند و در جامعه‌ی امروزی چرایی تشکیل چنین اتحادی علی‌رغم تبلیغات منفی دشمنان باید تحلیل شود.

 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار فعالیت دستگاه‌هایی اجرایی در حوزه دفاع مقدس شد و توضیح داد: ابعاد 8 سال جنگ تحمیلی به قدری گسترده است که با بودجه‌های اندک یک نهاد خاص نمی‌تواند از عهده کار برآید و باید تمامی دستگاه‌ها متولیان این حوزه را حمایت معنوی و مادی کنند.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها از آنجا که قهرمانی ندارند روی به ساخت فیلم‌های تخیلی می‌آورند تا برای خود ابرقهرمان خلق کنند و ما در ایران بعضاً از قهرمان‌هایمان غفلت می‌کنیم.

 نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو خواستار ساخت فیلم و سریال شخصیت‌های دفاع مقدس و فرماندهان آن دوران شد و ابراز داشت: توسعه فضای مجازی موجب شد تا آثار تصویری بیشتر در دسترس جوانان قرار گیرد و تاثیر دوچندانی داشته باشد.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با دفاع‌پرس از دولت‌مردان خواست در برگزاری شکوهمند هفته دفاع مقدس نهادهای متولی را یاری کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi