شناسه خبر : 68933
جمعه 25 مرداد 1398 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

امشب وداع و فردا تشییع خلبان شهید "فتحی نژاد"

خلبان بسیجی «مجید فتحی نژاد» صبح امروز در فرودگاه به علت نقص فنی هواپیما سقوط کرد و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - خلبان بسیجی «مجید فتحی نژاد» صبح امروز در فرودگاه افلاک آسیای ایوانکی در حالی که سوار یک فروند هواپیمای فوق سبک آموزشی بود، به علت نقص فنی هواپیما سقوط کرد و به یاران شهیدش پیوست.

سخنگوی سازمان هواپیمایی رضا جعفرزاده از شهادت استاد خلبان، «مجید فتحی نژاد» در اثر سقوط هواپیمای فوق سبک در ایوانکی سمنان خبر داد.

 

 
پیکر مجید فتحی‌نژاد امشب ساعت 21 برای وداع با دوستان و یارانش به معراج شهدای تهران منتقل می‌شود.
 
گفتنی است مراسم تشییع مجید فتحی نژاد فردا ساعت 9 صبح از مقابل مسجد قدس شهرک غرب خواهد بود و سپس پیکرش در قطعه 26 گلزار شهدای بهشت زهرا به خاک سپرده می شود.
 
مجید فتحی نژاد از بنیانگذاران یگان فاتحان بسیج و از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، جانباز جنگ تحمیلی و از رزمندگان غیور مدافعان حرم بود و با تربیت خلبانان بسیجی، فعالیت زیادی در حوزه هواپیما‌های فوق سبک کشور داشت.
استاد خلبان «مجید فتحی نژاد» جان باخت
 
همچنین فتحی نژاد نخستین فرمانده حوزه مقاومت بسیج سازمان هواپیمایی کشوری بود که همواره دغدغه زیادی در تربیت نیرو‌های متعهد و بسیجی در عرصه خلبانی داشت. وی استادی با اخلاق، صبور، متعهد و بسیار تلاشگر بود و جان خویش را نیز در همین راه تقدیم آرمان‌های مقدس خود کرد.
 
جعفرزاده با بیان اینکه جان باختن آقای فتحی نژاد ضایعه‌ای برای سازمان هواپیمایی کشوری به شمار می‌رود، گفت: وی در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار در یک اقدامی شجاعانه و مهییج پرچم کشورمان را با استفاده از یک فروند هواپیمای فوق سبک در آسمان تهران به اهتزاز در آورد که بازتاب خبری زیادی به دنبال داشت.

گفتنی است، نفر دو پرواز، دانشجوی همراه ایشان خانم حسینی 18 ساله بود.
 
پیام سردار باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین در پی شهادت خلبان «مجید فتحی نژاد»
 
باسلام و عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت استاد خلبان عزیزمان، سردار مجید فتحی‌نژاد، به شما بازماندگان آن شهید سعید گرانقدر، انصافا شهید مجید یک انقلابی ویژه و متعهدی بود که جای خالی او در تداوم حرکت‌های انقلابی سپاه احساس می‌شود، خداوند او را با مجاهدان صدر اسلام و شهیدان کربلا محشور کند، تسلیت مرا پذیرا باشید.
اینستاگرام
روحشان شاد.
خداوند ایشان را رحمت وروحشان را متعالی بفرماید .
وتسلیت به بازماندگان محترم ایشان .




نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi