شناسه خبر : 68937
جمعه 25 مرداد 1398 , 13:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیکر پاک جانباز شیمیایی در اهواز تشییع شد

پیکر پاک جانباز شیمیایی دفاع مقدس در اهواز تشییع شد

با حضور اقشار مختلف مردم، پیکر پاک و مطهر رزمنده دلیر داریوش نگهبان یکی از جانبازان شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس در اهواز تشییع شد.

این برنامه معنوی امروز پنجشنبه 24 مردادماه همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید غدیرخم در منطقه کیانشهر اهواز، منازل سپاه آغاز شد که مردم استان خوزستان با این دلیرمرد دوران دفاع مقدس وداع کردند.

در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس داریوش نگهبان جمعی از اهالی آبادان، خرمشهر و اهواز نیز حضور داشتند و به این دلیرمرد ادای احترام کردند.

همچنین جمعی از خانواده معظم شهدا، رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و ایثارگران در آئین تشییع پیکر پاک و مطهر جانباز شیمیایی داریوش نگهبان در اهواز حضور یافتند.

پس از برگزاری آئین تشییع پیکر پاک و مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس جانباز شیمیایی داریوش نگهبان به بهشت آباد اهواز منتقل شد و در قطعه 9 گلزار شهدای این شهر در جوار شهیدان آرام گرفت.

جانباز شیمیایی دوران هشت سال دفاع مقدس داریوش نگهبان ار رزمندگان آبادانی است که در دوران جوانی پا به پای دیگر رزمندگان در جبهه حضور یافت و به نبرد با دشمنان پرداخت.

این دلیرمرد خوزستانی در دوران دفاع مقدس به سپاه آبادان پیوست و همراه با رزمندگان این شهر مقاوم به جبهه رفت که در چند عملیات نیز شرکت کرد.

وی پس از حضور در جبهه چندین بار مجروح شد و یادگارهایی از دوران حماسه و ایثار نیز در بدن خود به یادگار داشت، همچنین در یکی از عملیات‌ها به دلیل استفاده دشمن از سلاح ممنوعه به شدت شیمیایی شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

این جانباز شیمیایی بیش از این دوری یاران و همرزمان شهید خود را تاب نیاورد و همزمان با دهه ولایت و در آستانه عید غدیرخم به آسمان پرکشید.

منبع: فرتاک نیوز
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi