شناسه خبر : 68939
شنبه 26 مرداد 1398 , 09:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رقص قلم نویسندگان خوزستانی در سال ۹۸

مسئول واحد ادبیات بنیاد حفظ آثار از چاپ کتاب های جدید در حوزه دفاع مقدس توسط نویسندگان خوزستانی خبر داد.

فاش نیوز - ستاره عرفانی، مسئول واحد ادبیات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در اهواز، از چاپ کتاب های جدید در حوزه دفاع مقدس توسط نویسندگان خوزستانی خبر داد و گفت: در چهار ماه اول سال 98، یازده کتاب در حوزه های مختلف دفاع مقدس از جمله خاطره، داستان، شعر، ادبیات کودک و نوجوان و پژوهش به چاپ رسیده است که لیلای سرزمین من، پای شمشادهای جنوب، امن ترین جای دنیا، روزی به شهرم باز خواهم گشت، شهدای دشت لاله، برای تو می نویسم و ماه ناتمام من، از جمله آن کتاب ها می باشد.

 


 وی همچنین افزود : تا فرا رسیدن هفته دفاع مقدس نیز حدود شانزده الی هفده کتاب جدید دیگر رونمایی خواهد شد که جمعا سی کتاب در حوزه دفاع مقدس در اختیار علاقمندان فرهنگ ایثار و شهادت قرار خواهد گرفت.


 عرفانی با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت مظلومانه شهدای رژه اهواز، گفت: تاکنون کتابی در این خصوص چاپ نشده است اما نویسنده ای از شهر دزفول در حال جمع آوری زندگینامه ی یکی از شهدای دزفولی حادثه تروریستی سی و یکم شهریور ماه است.


 در این گفت و گوی صمیمانه، خانم بتول دوست علی وند، مسئول شعبه نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس هم در خصوص فعالیت های صورت گرفته در حوزه کاری خود توضیح داد: در سه ماهه اول سال شش کتاب در این زمینه به چاپ رسیده است. در ضمن یکی از برنامه های ما جمع آوری خاطرات همسران جانباز اعصاب و روان و تجلیل از مقام آنها به عنوان پرستاران گمنام در هفته دفاع مقدس می باشد.

لازم به ذکر است ستاره عرفانی و بتول دوست علی وند هر دو از نویسندگان خوزستانی در حوزه دفاع مقدس هستند.

 

 

 

 

جعفری

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi